וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ערוץ 10: "בזבוז הכסף הפראי של המתחרים יביא אותם לשוקת שבורה"

18.9.2017 / 11:01

ערוץ 10 חשף את הלוגו החדש שלו, לקראת המעבר לאפיק 14 בתחילת נובמבר, בעקבות פיצול ערוץ 2. ורשבסקי: "לוח השידורים שלהם יהיה נוצץ וגרנדיוזי. אנחנו החלטנו להתנהל במשמעת תקציבית נוקשה"

יח"צ - חד פעמי

ערוץ 10 חשף הבוקר (שני) את הלוגו החדש שלו, לקראת המעבר לאפיק 14 בתחילת נובמבר, בעקבות פיצול ערוץ 2. הערוץ בחר כאמור לשמור על המיתוג שלו כערוץ 10 – למרות שינוי מספר האפיק, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. בהרמת הכוסית המסורתית לרגל השנה החדשה הציג מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, בפני העובדים את הלוגו החדש של הערוץ, בעיצובו של אדם פיינברג, הבעלים של "סטודיו ST/AF".

ורשבסקי אמר לעובדים כי "אמנם אנחנו לא תחת איום קיומי, כפי שהיינו עד לפני שלוש שנים, אבל אנחנו מאותגרים באתגר מסוג אחר. אחרי שרשת וקשת קנו ב-33 מיליון שקל את האפיקים 12 ו-13 הם משקיעים סכום גדול אף יותר בפרסום ושיווק. לוח השידורים שלהם יהיה נוצץ וגרנדיוזי. אנחנו החלטנו להתנהל במשמעת תקציבית נוקשה, לא להיגרר למדרון החלקלק של תחרות חסרת אחריות, ולהישאר ערוץ עשר. בגלל המדיניות הזאת, כלפי חוץ נראה אולי שאיבדנו חלק מנכסינו, אלא שמתברר שבנינו יחד מותג חזק, הרבה יותר ממה שחשבנו. סיון כהן עם "הכל כלול" בשבע, "הצינור" עם טל ברמן, ו"הרדאר" עם סיון קליין ואריאל מרגלית מוכיחים זאת יום יום".

עוד אמר כי "ערוץ 10 משמעותו חברת החדשות הטובה בישראל, משמעותו לוח שידורים מאופיין, משמעותו תוכניות מכבדות, מעוררות מחשבה, שנותנות ערך מוסף לצופה. לוח ששונה משמעותית מקשת ורשת. בסוג כזה של לוח, הצלחנו להעביר את הערוץ אחרי 13 שנות דימום נוראי לשלוש שנים רצופות של רווח תפעולי. זה הזמן להזכיר לכולנו שאנחנו ערוץ מסחרי. יש לנו חובה לתשואה על ההשקעה של בעלי המניות בקניית הערוץ".

כנס הטלוויזיה EFFECTV. ניב אהרונסון
כנס הטלוויזיה EFFECTV/ניב אהרונסון

לסיכום אמר ורשבסקי, "משימתנו הראשונה, לעבור את הצונאמי הצפוי לנו, כשהאף מעל המים. אני רוצה להזכיר לנו שעשינו ועברנו דברים יותר קשים ויותר מסובכים. בזבוז הכסף הפראי של המתחרים, יחד עם העובדה שטרם חוו שידור רציף של שבעה ימים, יביאו אותם לשוקת שבורה. ואז אנחנו נהיה שם. רזים, שריריים, רעבים, עם מוטיבציה לטרוף את העולם. יחד עם הנחישות של בעלי המניות שלנו, להיות שחקן משמעותי בשוק התקשורת ועומדים מאחורי ערוץ עשר כחומה בצורה - נטרוף את כולם. תאמינו לי שנטרוף".

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10, אמר כי "גם השנה, אולי ביתר שאת השנה, היה מי שניסה להחליש את כוחה של העיתונות, ולקעקע את הלגיטימציה שלה. ודווקא בשנה המורכבת הזו – הגיעה חדשות 10 לשיא עשייתה העיתונאית-תחקירית: היו כל כך הרבה ערבים בשנה החולפת, כמה דקות לפני השעה שמונה בערב, שידעתי שבעוד דקות אחדות הארץ תרעש. לעיתים גם אני לא הצלחתי לשער עד כמה. קשה לחשוב על פרשייה מרכזית שעלתה לסדר היום הציבורי השנה, ולא נחשפה בחדשות 10: מהגילויים בפרשת המתנות, דרך התחקיר על אירועי אום אל חיראן, הגילויים בתיק המעונות, ועד כמובן פרשת הצוללות וכלי השיט - מפרשיות השחיתות החמורות בתולדות המדינה. הדברים, כמובן, לא קרו במקרה".

לסיכום אמר, "כידוע, איננו יושבים על הפלטפורמה הטלוויזיונית החזקה ביותר בשוק. אבל אנחנו חברת החדשות הטובה והאמיצה ביותר שוק. בשנים האחרונות שינינו את שפת החדשות במהדורה המרכזית, עם סדרות הכתבות והמוספים שהציגו חומר למחשבה לצופינו בתחומים שלא תמיד עמדו בראש סדר היום הציבורי החדשותי. אין הרבה כלי תקשורת שהיו מקדישים 15 דקות מדי ערב, שבוע שלם, לעיסוק ביוגוסלביה המפוררת. לא לחינם החליטו הערוצים המתחרים להציג מוצרים דומים במהדורות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully