וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קובוביץ' מונה לכתב הצבאי של "הארץ"

25.9.2017 / 13:15

לוואלה ברנז'ה נודע כי קובוביץ', המשמש בתפקיד כתב המשטרה של העיתון שבבעלות קבוצת שוקן ב-8 השנים האחרונות, יחליף את גילי כהן שעוברת לשמש ככתבת המדינית של התאגיד

יניב קובוביץ'. הארץ
יניב קובוביץ'/הארץ

יניב קובוביץ' מונה לכתב הצבאי של "הארץ" – כך נודע לוואלה ברנז'ה. קובוביץ' משמש בתפקיד כתב המשטרה של העיתון שבבעלות קבוצת שוקן ב-8 השנים האחרונות. הוא יחליף בתפקיד את גילי כהן, שאתמול פורסם כי היא עוברת לשמש ככתבת המדינית של התאגיד. טרם מונה מחליף לקובוביץ' בסיקור התחום הפלילי ב"הארץ".

כהן מצטרפת לחטיבת החדשות של "כאן" ככתבת מדינית במקומו של אמיר בר-שלום - שעובר להגיש את "שבע אקטואלי" במקום יועז הנדל, שסיים לאחרונה את עבודתו בתאגיד כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. בשש השנים האחרונות כהן שימשה ככתבת הצבאית של עיתון "הארץ", וסיקרה בין היתר את הלחימה בעזה במסגרת מבצע "צוק איתן" ו"עמוד ענן". לפני כן שימשה ככתבת העיתון באזור השרון והשפלה.

לאחרונה הודיעו בתאגיד על הצטרפותו של הכתב המדיני של חדשות 10, מואב ורדי, לתפקיד ראש דסק חדשות החוץ של כאן. ורדי יגיש יומן חדשות חוץ יומי בכאן 11, וישתלב בתפקידי הגשה נוספים בטלוויזיה וברדיו. כמו כן, הוא צפוי ליצור פרויקטים דוקומנטריים עבור התאגיד.

ב"הארץ" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully