וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן פגרה: "ממתי מוציאים יומן חדשות לחופשה?"

25.9.2017 / 16:08

התכניות "כל היום" ו"אור ראשון" הוצאו לפגרה לרגל תקופת החגים, לראשונה מאז שעלו לאוויר. גורם המעורה בפרטים לוואלה ברנז'ה: "מה השלב הבא? אולי גם מערכות העיתונים יצאו לחופשה עד אחרי החגים ולא יוציאו עיתון?"

רשת ב'. וינוקור דוד,
רשת ב'/וינוקור דוד

החל ממוצ"ש האחרון הופסקה התכנית "כל היום" המשודרת מדי לילה (למעט שישי) ברשת ב'. היומן המסכם את אירועי היום עלה לאוויר בתחילת שנות ה-90, אך כעת, בזמן שהוא תחת אחריות תאגיד השידור, הוחלט להוציא אותו לפגרה, באופן תמוה. בנוסף לכך, גם תכנית הבוקר "אור ראשון" יצאה לפגרה.

בתקופה של רשות השידור שתי התכניות לא הופסקו במהלך החגים, וההחלטה להוציא אותן לפגרה נראית תמוהה למדי. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה ברנז'ה: "ממתי מוציאים יומן חדשות לחופשה? האם הם גם יבטלו את יומן הבוקר ויומן הצהריים בגלל החגים, מה השלב הבא? אולי גם מערכות העיתונים יצאו לחופשה עד אחרי החגים ולא יוציאו עיתון?".

מלבד הרדיו של כאן, בתאגיד מתכננים לבצע מספר שינויים בלוח השידורים של ערוץ כאן 11. אתמול הודיע התאגיד על מעברו של אמיר בר-שלום להגשת התכנית "שבע אקטואלי" במקומו של יועז הנדל. לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי הנדל ודרור פויר לא צפויים להמשיך ולהגיש בתאגיד. לאחר החגים, רצועת תוכניות האקטואליה, המופקות על ידי אולפני הרצליה בחוזה בשווי של 22 מיליון שקל, יעברו להיות תחת הפקה פנימית של חטיבת החדשות בתאגיד.

מ"כאן בהרצה" נמסר בתגובה: "התכניות יחזרו אחרי פגרת החגים".

  • עוד באותו נושא:
  • רשת ב
  • פגרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully