וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק רביד מצטרף לחדשות 10 - ויסקר את התחום המדיני

25.9.2017 / 18:00

הכתב המדיני של "הארץ" יסקר את התחום עבור חברת החדשות של הערוץ במקומו של מואב ורדי שעבר לתאגיד. רביד היה אמור לשמש כפרשן מדיני בתכנית הבוקר החדשה של קשת

ברק רביד נגד בני טייטלבאום. קול ישראל,
ברק רביד נגד בני טייטלבאום/קול ישראל

ברק רביד מצטרף לחדשות 10 ויסקר את התחום המדיני. רביד, הכתב המדיני של "הארץ" יסקר את התחום עבור חברת החדשות של הערוץ במקומו של מואב ורדי שעבר לתאגיד וישמש כפרשן החוץ בחטיבת החדשות.

לפני מספר שבועות פורסם בוואלה ברנז'ה כי רביד מצטרף ל"חדשות הבוקר" של קשת שתעלה בנובמבר עם פיצול ערוץ 2. הוא היה אמור לשמש כפרשן מדיני בתכנית הבוקר החדשה של הזכיינית במקביל לעבודתו ב"הארץ".

רביד החל דרכו בעיתונות ב-2005 באתר NRG, שהיה באותה בתקופה בבעלות עיתון "מעריב", ושימש כתב לענייני פלסטינים וכתב מדיני. ב-2007 הצטרף ל"הארץ", בתחילה כעורך בדסק החדשות, ולאחר מכן ככתב המדיני. בשנים האחרונות פרסם ב"הארץ" מספר סיפורים בלעדיים: חשיפת מסמך הצעת הפסקת האש של שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, לישראל במהלך "צוק איתן"; חשיפת הפגישה החשאית שהייתה בספטמבר 2012 בין רה"מ נתניהו לבין שר החוץ של איחוד האמירויות; חשיפת הפסגה החשאית בעקבה, בה השתתפו ראש הממשלה, שר החוץ האמריקני, מלך ירדן ונשיא מצרים; חשיפת הצעת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ליו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, לקידום יוזמת שלום אזורית.

רביד מסר היום: "זכיתי לעבוד ב-10 השנים האחרונות באחד מכלי התקשורת המרכזיים, המשפיעים והטובים בישראל, שלו תפקיד של ממש במפת התקשורת העולמית. אני רוצה להודות לכל חבריי ועמיתיי במערכת "הארץ", למו"ל העיתון, עמוס שוקן, ולמנכ"ל, רמי גז, שנתנו בי את אמונם, ובמיוחד לעורך הראשי, אלוף בן, שהיה לי מנטור, מצפן מקצועי וחבר אמתי. אני נרגש להתחיל פרק חדש, ודרך חדשה, בחדשות עשר ולהצטרף לנבחרת של עיתונאים מעולים, שמייצרים מדי יום את החדשות האיכותיות, החשובות והמעניינות ביותר, בחברת החדשות הטובה והמשפיעה ביותר בישראל.

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10, אמר: "שמח מאוד על הצטרפותו של ברק, מהכתבים המעולים בתחומו, עם שורת הישגים מרשימה, לשורותינו, ומשוכנע שימשיך בעבודתו העיתונאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully