וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג מאבק הנכים לורשבסקי: "אל תיקחו את עמוד הפייסבוק של 'הצינור' מלרר"

וואלה ברנז'ה

25.9.2017 / 19:00

מנהיג מאבק הנכים תקף את מנכ"ל ערוץ 10 בעקבות התביעה שמתנהלת על עמוד הפייסבוק של "הצינור": "אני לא יודע מה ביקשתם להראות בכתב התביעה אבל אני די בטוח שהבנתי איך יראה העמוד אם תקחו אותו מגיא לרר"

גיא לרר. רפי דלויה
גיא לרר/רפי דלויה

מנהיג מאבק הנכים, אלכס פרידמן, תקף היום (שני) בחריפות את מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי – בעקבות המאבק המשפטי שמנהל הערוץ על עמוד הפייסבוק של "הצינור" נגד גיא לרר.

בפוסט שהעלה היום לעמוד הפייסבוק שלו כתב פרידמן: "שלום לך מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי. אני מניח שאני לא צריך לספר לך עד כמה חשוב לנו עמוד הפייסבוק של הצינור. מניח שאני לא צריך לספר לך על הדלת הפתוחה שקיבלנו מגיא לרר למאבק שלנו בכל פעם שרק ביקשנו ולפעמים גם כשלא. קראתי שאתה תובע אותו כי דף הפייסבוק של ערוץ 10 ולא שלו. זה עניינים שלכם ואני לא מבקש להתערב, אבל סעיף אחד בתביעה שלכם נגד לרר גרם לי הלם מוחלט. אתם תובעים אותו בין השאר על ששינה את תמונת הפרופיל (צירפתי את סעיף התביעה הלא יאומן למטה)".

עוד כתב, "רגע, בדקתם לאיזו תמונה בדיוק הוא שינה? אז תנו לי לעשות לכם את העבודה: לתמונת הזדהות עם מאבק הנכים. מאבק של החלשים ביותר על הזכות הבסיסית לחיות בכבוד. אשמח מאוד אם מישהו יסביר לי מה הפשע בלהראות סולידריות, כמו שאגב עשה העמוד הזה ועמודים אחרים פעמים רבות בעבר. אני לא יודע מה ביקשתם להראות בכתב התביעה אבל אני די בטוח שהבנתי איך יראה עמוד הפייסבוק של הצינור אם תקחו אותו מגיא לרר. אני לא יודע מה יהיה בו אבל אני יכול לנחש מה לא יהיה בו. וחבל".

לרר פרסם אתמול פוסט ובו הסביר את הסיבות לעזיבתו את ערוץ 10 והבהיר כי אין בכוונתו לוותר על עמוד הפייסבוק של "הצינור": "על הקהילה שבניתי בעשר אצבעותיי אני לא הולך לוותר. התביעה מערוץ 10 פילחה את ליבי כיוון שאני יודע שהם יודעים היטב מדוע דף הפייסבוק שייך לי. בימים הקרובים מבטיח לפרט הכל ובכל מקרה שידעו: אני הולך להיאחז בקירות הדף הזה בציפורניי. זהו מפעל חיי".

לרר הסביר כי עזב את ערוץ 10 מכיוון ש"נתבקשתי לערוך שינויים בתכנית. הכיוון היה לעבור לבידור הקליל יותר, לפאן. אל תחפשו משמעויות נסתרות או רמיזות לצנזורה. ההחלטה הזו מקצועית לחלוטין ומקובלת לחלוטין. דווקא בגלל העבודה שהמקום משופע בכוכבי חדשות שאני יכול ביום טוב לראות להם את הקרסוליים - אחרי העזיבה של גיא פינס הפור נפל עליי כמי שצריך להיות האתנחתא הבידורית. אני אוהב חומרים מבדרים ומצחיקים ואמשיך להביא גם כאלו, אבל כשאני קם בבוקר ומסתכל במראה אני רואה אדם שסדר היום שלו הוא אחר. אני רואה אב לילדה שיש בו יצר תיקון שקצת קשה לשלוט בו. המאבקים שניהלנו היו קשים אבל הם גרמו לי לצאת מהבית מלא וטעון אנרגיה – ולחזור הביתה בידיעה שזו דרך החיים היחידה שאפשרית בשבילי".

טרם התקבלה תגובה מערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully