וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מכרה את השעשועון "הטוב מכולם" לחברת טלוויזיה תאילנדית

וואלה ברנז'ה

27.9.2017 / 13:45

השעשועון, שכבר נמכר למקסיקו ועונתו השנייה משודרת בימים אלו בערוץ 2, נמכר במכירה נוספת על ידי קבוצת דורי מדיה לחברת הטלוויזיה TV3 Thailand ויעלה לשידור במהלך 2018

הטוב מכולם. ינאי יחיאל,
הטוב מכולם/ינאי יחיאל

השעשועון של רשת "הטוב מכולם" נמכר לתאילנד, כך הודיעה היום (רביעי) הזכיינית. הפורמט, אשר פותח כמיזם משותף של רשת ו"אבוט המאירי", נמכר במכירה נוספת על ידי קבוצת דורי מדיה לחברת הטלוויזיה TV3 Thailand ויעלה לשידור במהלך 2018.

חברת הטלוויזיה TV3 התאילנדית רכשה כ-40 פרקים של "הטוב מכולם". החברה נמצאת בעסקי המדיה ומספקת גם שירותי רדיו, אינטרנט וסלולר, והחלה את שידוריה ב-1970. לפני מספר חודשים השעשועון נמכר גם למקסיקו, לחברת TV Azteca חברת התקשורת השנייה בגודלה במדינה.

"הטוב מכולם" בהנחייתו של אברי גלעד, הינו משחק טלוויזיה ישראלי מקורי אשר לראשונה בעולם מבוסס על חוכמת ההמונים. בימים אלו משודרת העונה השנייה בערוץ 2.

ארז בן הרוש, סמנכ"ל תכניות ברשת, אמר כי "אנו שמחים על המכירה, "הטוב מכולם" מצטרפת לרצף מכירות והכרה בתוכן המיוצר ברשת".

מ-TV3 Thailand נמסר: "אנו שמחים להיות החברה האסייתית הראשונה שרוכשת את התכנית. יש לנו נבחרת מקצועית ומובילה להפקת התכנית ואנו מאמינים שזו תהיה הצלחה גדולה בתאילנד".

נדב פלטי, מנכ"ל דורי מדיה: TV3" הם הפרטנרים הטובים ביותר בתאילנד שיכולנו לקוות להם, אנו שמחים לחתום על העסקה השנייה בעולם עבור 'הטוב מכולם'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully