וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתפטרות מהכנסת: ח"כ לשעבר גואטה בדרך לתאגיד?

28.9.2017 / 15:20

לוואלה ברנז'ה נודע כי הח"כ לשעבר - שהרבה לתקוף את "כאן" על כך שאינם משלבים מספיק עובדים ממוצא מזרחי במועצת התאגיד ועל שכר הטאלנטים - נמצא במו"מ להגשת תכנית רדיו או טלוויזיה

ח"כ גואטה מגיש את התפטרתו ליו?ר הכנסת יולי אדלשטיין, כנסת, ירושלים. נועם מושקוביץ', מערכת וואלה! NEWS
ח"כ גואטה מגיש את התפטרתו ליו?ר הכנסת יולי אדלשטיין, כנסת, ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ'

ח"כ לשעבר יגאל גואטה (ש"ס) נמצא במו"מ להגשת תכנית בתאגיד השידור – כך נודע לוואלה ברנז'ה. גואטה, שהתפטר לאחרונה מהכנסת בעקבות הסערה סביב השתתפותו בחתונת בן אחותו ההומוסקסואל, צפוי להגיש תכנית רדיו או טלוויזיה ב"כאן בהרצה".

השתלבותו האפשרית של גואטה ב"כאן בהרצה" מעניינת מכיוון שטרם עליית התאגיד לאוויר הרבה גואטה לתקוף אותו על כך שאינו משלב מספיק עובדים ממוצא מזרחי במועצה ועל שכר הטאלנטים. בנוסף לכך, בעבר באחד מדיוני הוועדה בכנסת על התאגיד, המנכ"ל אלדד קובלנץ אמר לגואטה כי הוא "טאלנט מבוזבז".

בשיא הדיונים על דרישת ש"ס להקמת רדיו חרדי בתאגיד, גואטה אמר כי "היושב-ראש של מועצת תאגיד השידור הציבורי הזה, עם כל המועצה, זה גיל עומר, ואבי רט, ודוד אלכסנדר, ושלומי שטיין, ונפתלי גליקסברג, ואורנה דויטש, ומישל קרמרמן, ואהובה פיינמסר, ודלית שטאובר ואורית מסילתי, שאני עוד לא יודע בדיוק מה הרקע, אבל באמת, רבותי, אי אפשר תמיד לזרות חול בעיני הציבור. לא מצאו איזה בוזגלו?".

גואטה הפנה לתגובה לתאגיד, ובתאגיד אישרו כי גואטה אכן היה אצלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully