וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניר - בין 500 המשפיעים בתעשיית הבידור העולמית של "וראייטי"

3.10.2017 / 19:47

מנכ"ל קשת נבחר לאחד מ-500 האנשים המשפיעים בתעשיית הבידור העולמית של מגזין הבידור האמרקאי הנחשב. עוד ברשימה – טום הנקס, בוב גרינבלט, ארנון מילצ'ן, סיימון קאוול, איימי שומר, ליידי גאגא ונוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תחושת בטן". ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבי ניר, מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, נבחר לאחד מ-500 האנשים המשפיעים בתעשיית הבידור העולמית של מגזין הבידור האמריקאי הנחשב "וראייטי". במגזין הגדירו את ניר כ"גאון בעל כדור בדולח" לזיהוי תוכן טוב.

במגזין מציינים כי ניר, המשמש בתפקידו מעל 15 שנה, הוא המקים של זרוע פיתוח וייצוא הפורמטים של החברה KI העומדת מאחורי הסדרה "חטופים", שהובילה לאדפטציה האמריקאית "הומלנד" של רשת שואו טיים שזכתה באמי בשנת 2012. "בהנהגת ניר קשת חדרה לסצנה הבינלאומית, פרצה גבולות בתחום התוכן גם בישראל וגם בעולם ומיצבה את ישראל ככוח משמעותי בעולם של המסך הקטן". על פי "וראייטי", קשת בהובלת ניר שולטת בשוק הישראלי והוא שולט כמעט בכל מוצרי התוכן שלה "תוך תחושת בטן".

ישראלים נוספים ברשימה הם המיליארדר ובעל השליטה בפרטנר הישראלית חיים סבן, המפיק ארנון מילצ'ן הנחקר בימים אלו במסגרת פרשת תיק 1,000, המיליארדר הצרפתי פטריק דרהי, אף הוא בעל אחזקות תקשורת בישראל; וכן סוכן הטאלנטים גיא עוזרי. עוד ברשימה – טום הנקס, בוב גרינבלט, סיימון קאוול, איימי שומר, ליידי גאגא ונוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully