וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ"מ יו"ר הרשות השנייה בתקופה קריטית מזה שנים: מורה לנהיגה

8.10.2017 / 16:08

במשרד התקשורת טרם השיבו לפניית וואלה ברנז'ה באשר לרלוונטיות ניסיונו לביצוע התפקיד דווקא בתקופה זאת, כאשר ברקע ניצב פיצול ערוץ 2. ואם זה לא מספיק, עבד לא נכח באף אחד משתי הישיבות של הוועדות המקצועיות שבהן הוא חבר במועצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הממשלה אישרה היום (ראשון) את המלצתו של שר התקשורת איוב קרא למינויו של שפיק עבד לתפקיד מ"מ יו"ר מועצת הרשות השנייה לתקופה זמנית עד למינוי יו"ר קבוע. שפיק יחליף בתפקיד את אוה מדז'יבוז' היו"ר היוצאת.

בהודעה שהוציא משרד התקשורת נכתב בין היתר כי "שפיק, חבר מועצת הרשות השניה - בקיא בפעילות המועצה והביע את הסכמתו להוביל את המועצה בתקופה מאתגרת זו". באשר לניסיונו נכתב כי "שפיק עבד הוא מורה בכיר במקצועו, בן העדה הדרוזית מכפר ירכא". עם זאת, בחיפוש אחר שמו ברשת עולה כי מדובר כלל במורה לנהיגה. על פי פרסום בדה מרקר, שפיק אף משמש כרכז הבטיחות בדרכים בבית הספר אחווה בירכא, אך במשרד התקשורת טרם השיבו לפניית וואלה ברנז'ה באשר למהות ההגדרה "מורה בכיר", ובאשר לרלוונטיות של ניסיונו לביצוע התפקיד דווקא בתקופה קריטית זאת, כאשר ברקע ניצב פיצול ערוץ 2 וכן שאלות רגולטוריות נוספות עמן מתמודד השוק.

זאת ועוד, על פי הפרסום בדה מרקר, שפיק מונה לתפקידו למרות שספג הערה ממבקר הפנים ברשות השנייה על היעדרות מישיבות המועצה בשנה החולפת, ולמעשה לא נכח באף אחד משתי הישיבות של הוועדות המקצועיות שבהן הוא חבר במהלך 2016.

שר התקשורת איוב קרא, אף הוא בן העדה הדרוזית, שאף יזם את ההצעה למינויו של שפיק, מסר היום: "אני מאמין ובטוח ששפיק יצליח בתפקידו יחד עם יתר חברי המועצה ועובדי הרשות השנייה. בימים אלה אנו בעיצומו של הליך לקליטת חברי מועצה חדשים לרשות השניה - עם סיום הליך זה יבחר יו"ר קבוע מקרב חברי המועצה שאושרו והמכהנים במועצה, דבר שיביא לרציפות תפקודית ברשות השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully