וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החגים כבר "כאן" - עם פרה פריים חדש: "ערב ערב" ו"יורים בנגמ"ש"

9.10.2017 / 16:14

על רקע פיצול ערוץ 2 ולוחות השידורים המשופצים של ערוצי קשת ורשת, גם בתאגיד השידור ישיקו החל מהשבוע הבא לוח פרה-פריים חדש עם מיתוג מחודש, בתקווה לתת פייט לערוצים המסחריים. לוואלה ברנז'ה הגיעו הפרטים

דב גיל-הר. ראובן קסטרו
ערב ערב. דב גיל-הר/ראובן קסטרו

אחרי לא מעט הכנות והבלחות של מידע חלקי לעיתונים, ביום ראשון הקרוב ישיקו בתאגיד השידור הישראלי את רצועת הפרה-פריים החדשה. כזכור, כבר לפני כחודשיים פורסם כי רצועת תכניות האקטואליה המופקות על ידי אולפני הרצליה, בחוזה בשווי של 22 מיליון שקל, יעברו בספטמבר להפקה פנימית של חטיבת החדשות בתאגיד. הרצועות המדוברות הן "חמש מקורי", "שש כלכלי" ו"שבע אקטואלי". בחטיבת החדשות של כאן הוחלט להעביר את הרצועות להפקה פנימית במטרה לחסוך בעלויות וגם כדי לשפר את התוכניות.

לפרוגרמינג: לוואלה ברנז'ה נודע כי בין השעות 17:00-19:00, על חורבות "חמש מקורי" ו"שש כלכלי" תשודר בכאן 11 תכנית אקטואליה ממודיעין תחת השם "ערב ערב" בהגשת דב גיל-הר, קרן אוזן ורינת ספיבק. את התכנית יערוך אילן שניג, והיא תכלול דיווחים שוטפים של כתבי ופרשני כאן לצד ראיונות שטח, פינות תחום ומוספים מיוחדים, ביניהם "צבע הכסף" - מוסף צרכני כלכלי בהגשת יאיר ויינרב, ומוסף "יורים בנגמ"ש" שיכלול פאנל דעות מתחלף בו יקחו חלק ז'וז'ו אבוטבול, חיים לוינסון, יפעת ארליך, דוד חכם, רווית הכט, יוסי אליטוב ויהודה נוריאל.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, בתאגיד עמלו בעיקר על מציאת חלופה לתכנית "חמש מקורי" של דרור פויר, אשר סבלה מנתוני צפייה נמוכים. "שבע אקטואלי" מנגד, דווקא הניבה נתוני צפייה נאים יחסית לקודמתה ברצועה של ערוץ 1 ועל כן הוחלט להשאיר את מתכונת התכנית ואת שמה, ולהחליף את יועז הנדל בלבד. התוצאה: בשעה 19:00, כשבערוצים המסחריים ממול מתכוננים לתכניות הכלכליות של לפני המהדורה ("תכנית חיסכון" של חדשות 2 בקשת ורשת ו"הכל כלול בשבוע" -בערוץ 10), בתאגיד תשודר "שבע אקטואלי" בהגשת אמיר בר שלום ובעריכת מוטי פרנג'י.

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי זמן קצר לאחר שהצטרפה לתאגיד – יעל לביא עוזבת את כאן 11. לביא הגיעה כפרילנסרית לחטיבת החדשות של כאן באוגוסט, כאשר היא הייתה אמורה לפתח פרויקטים שונים, ביניהם גם תכנית חדשות חוץ יומית בהגשתה, המיועדת אף היא לשעות אחר הצהריים המוקדמות. ואולם, פיילוט שנעשה לתכנית לא צלח, ועדיין לא ברור אם בתאגיד ויתרו כליל על הפורמט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully