וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייך, נמכרת: מפיקת "מד מן" ו"כתום זה השחור" רכשה פורמט ישראלי

10.10.2017 / 15:02

ענקית המדיה Lionsgate רכשה את PRANK STAR שנוצר על ידי אסף גיל ויובל כהן ממש לפני פתיחת שוק מיפ קום 2017 לאדפטציה מקומית בארה"ב - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הפורמט יחפש אחר "כוכב המתיחות של המדינה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רוח חדשה לפריים טיים". הפורמט של גיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פורמט הבידור PRANK STAR שנוצר על ידי אסף גיל ומנהל התכניות של ערוץ 10 יובל כהן, נרכש בימים אלה ממש לפני פתיחת שוק מיפ קום 2017 לאדפטציה מקומית בארצות הברית על ידי ענקית המדיה Lionsgate - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הפורמט, שהושק בפסטיבל מיפ באפריל 2017, עלה בבכורה עולמית בערוץ Italia 1 של רשת Mediaset האיטלקית בחודש מרץ ומאז נמכר על ידי גיל פורמטס גם לחברות הפקה בצרפת ובגרמניה.

מדובר בתוכנית ריאליטי בה מתחרים אנשים מהציבור (ללא ניסיון מקצועי) בביצוע מתיחות. הפורמט יחפש אחר "כוכב המתיחות של המדינה" באמצעות אודישנים שיערכו בכל רחבי הארץ על מנת למצוא את האנשים המצחיקים ביותר במדינה, אלו החושבים שיש להם את מה שנדרש כדי לזכות בתואר. בתום שלב האודישנים, המתמודדים יתחרו ביניהם באתגרים הכוללים מתיחות מסוגים שונים ויצטרכו להרשים את צוות השופטים שבאולפן, אשר יבקרו כל פרט ופרט בביצועי המתמודדים. הפיינליסטים יעלו לשלב הגמר בו יצטרכו לבצע את המתיחה המרשימה והנועזת ביותר שביצעו אי פעם, בסופו יוכרז הזוכה בתואר כוכב המתיחות.

ליונס גייט אנטרטיינמנט (Lionsgate) היא המפיקה בין היתר של סדרות כמו "מד מן", "כתום זה השחור החדש", "העשב של השכן", "האחות ג'קי" ולמעלה מ-90 תכניות שלה משודרות השנה ברחבי ארה"ב.

אסף גיל, מנכ"ל גיל פורמטס, מסר: "PRANK STAR מביא איתו רוח חדשה לפריים טיים, בכך שהוא משלב בהצלחה בין סרטוני המתיחות הכה פופולריים ברשת לבין תוכנית פריים טיים המיועדת לכל המשפחה. ליונסגייט הם השותפים האידיאלים לקחת את פורמט הבידור הזה לרשתות האמריקאיות, ואנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully