וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מזה הפרומו הסחי הזה"; הקדימון של רשת עוקץ את קשת

וואלה ברנז'ה

12.10.2017 / 10:37

פרומו לתכניתו החדשה של גיא לרר "הצנרת" שיעלה הערב בערוץ 2 יותר ממרפרר למחלקת הפרומו של המתחרים מקשת. וואלה ברנז'ה מביאה לכם אותו לפני כולם. צפו

צלמים זמניים מורשים

פרומו חדש של רשת לתכניתו של גיא לרר "הצנרת" (לשעבר "הצינור" בערוץ 10) שיעלה לשידור הערב (חמישי) בערוץ 2 עוקץ את המתחרים מקשת והפרומו המדובר שלהם למעבר מערוץ 2 לאפיק 12. ברשת מבטיחים כי "הצנרת", שתעלה בימים הקרובים ותשודר פעמיים בשבוע בשעה 22:45 עד המעבר לערוץ 13 בנובמבר, "תהיה במתכונת חדשה ומפתיעה, עם פינות חדשות ואורחים חדשים שיסקרו את כל מה שחם ברשתות החברתיות".

חזית נוספת של "הצינור" עדיין עומדת תלויה בבתי המשפט. כזכור, סמוך לראש השנה הגיש ערוץ 10 תביעה נגד לרר לבית הדין לעבודה בת"א, בה עתר להורות למגיש לשעבר להשיב את זכויות הניהול בעמוד הפייסבוק של "הצינור" בטענה כי הוא מהווה חלק בלתי נפרד ומהותי מהפקתה ושידורה של התכנית וכל פעילותו של לרר בעריכת וניהול העמוד נעשתה כחלק אינטגרלי מעבודתו. לרר מצדו טען בין היתר כי הקים את הדף מיוזמתו עוד לפני עליית התכנית ותחזק אותו בשעות הפנאי, וזאת ללא קשר לעבודתו ולתפקידו ומבלי שקיבל על כך שכר או הטבה כלשהי מהערוץ.

אחרי החג נערך דיון בנושא בבית הדין, אז הגיעו הצדדים לפשרה במסגרתה סוכם על פניה לחברת פייסבוק ישראל בבקשה לשכפול העמוד על כל הלייקים הכלולים בו, במטרה ליצור שני העתקים שלו שכל אחד יעבור לבעלות אחד מהצדדים. אלא שהמהלך המוצע ירד מן הפרק לאחר שפייסבוק הודיעה שהיא לא תשכפל דפים, ואף חזרה בה מהפיצול שביצעה בעמוד התכנית "האח הגדול", שעברה מידי זכיינית ערוץ 2 "קשת" לזכיינית "רשת", באמתלה של "טעות מצערת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully