וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד להכרעת ביהמ"ש: עמוד הפייסבוק של "הצינור" ינוהל ע"י ארגונים חברתיים

17.10.2017 / 17:50

גיא לרר, שעזב את ערוץ 10 כדי להגיש תכנית דומה ברשת לאחר פיצול ערוץ 2, הודיע שהראשונים לנהל את עמוד הפייסבוק של התכנית - סביבו מתנהל מאבק משפטי - יהיו "צדק חברתי" ולאחר מכן "המקום הכי חם בגיהנום" ו"לובי 99"

גיא לרר. ניר פקין
גיא לרר/ניר פקין

עד להכרעת בית המשפט, עמוד הפייסבוק של "הצינור" עובר מהיום (שלישי) לניהולם של ארגונים חברתיים, במתכונת שבוע שבוע – כך הודיע גיא לרר. סביב עמוד הפייסבוק מתנהל מאבק משפטי ארוך בין ערוץ 10 ללרר, מגיש התכנית שעזב את הערוץ לפני מספר שבועות כדי להגיש תכנית דומה בזכיינית רשת לאחר פיצול ערוץ 2. לרר הודי כי ניהול התוכן ייעשה דרך מערכת התכנית, והראשונים לנהל את העמוד יהיו "צדק חברתי - חדר המצב" ולאחר מכן "המקום הכי חם בגיהנום" ו"לובי 99".

לפני כשבוע הודיעה חברת פייסבוק כי עשתה טעות כשפיצלה את עמוד הפייסבוק של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" ו"הצינור". בהודעת החברה נמסר: "מדיניות פייסבוק לגבי עמודים כוללת הנחיות ברורות כיצד לנהל עמודים רשמיים של מותגים, גופים וכיו"ב. בסופו של דבר, המשתמשים בפייסבוק הם אלה שמחליטים אחרי אילו עמודים הם יעקבו. באשר לעמוד 'האח הגדול', עשינו טעות תפעולית מצערת בעת שעבדנו על העתקת העמוד".

על פי הפשרה המקורית בין ערוץ 10 ללרר, פייסבוק ביקשה לשכפל את העמוד הכולל למעלה ממיליון עוקבים, כשלרר יוכל לתת לעמוד כל שם שיבחר. עוד הוסכם בין לרר לערוץ על שביתת נשק זמנית שתכלול הפרדה בין תכניות ערוץ 10 ורשת 13 לעמוד.

כזכור, בתגובתו לבקשה לצו המניעה של ערוץ 10, לרר טען כי הקים בעצמו את הדף והמציא את השם "הצינור" בהיותו כתב חדשות זוטר, ללא קשר לעבודתו ולתפקידו בחדשות 10, עוד לפני עלייתה של התכנית. לרר אף מציין כי מאז הוא משמש כאדמין באופן רצוף של הדף. עוד נטען כי "ההסכם בין חדשות 10 ללרר אינו חל על נושא שכזה, ולכן לפי ההסכם, לפי החוק במדינת ישראל ולפי חוקי פייסבוק רק האדמין (לרר) הוא המחזיק בזכויות הבעלות על הדף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully