וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר המפרסם: תוך כמה זמן ייסגר פה ערוץ?

וואלה ברנז'ה

27.10.2017 / 9:02

הפרסומאים גיל סמסונוב וגדעון עמיחי התארחו ב"תיק תקשורת" ויחד עם עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים דנו במצב החדש שייווצר עם פיצול ערוץ 2; "אם הרייטינג הכולל יישאר ותהיה חלוקה דומה – הם יכולים לחיות". צפו

תיק תקשורת

"המפץ הוא הרבה יותר גדול ממה שקורה בערוץ 2", כך אומר הפרסומאי גיל סמסונוב - שותף במשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב - על פיצול ערוץ 2 שיתרחש בשבוע הבא. סמסונוב התארח באולפן "תיק תקשורת" אתמול (חמישי) לצידו של הפרסומאי גדעון עמיחי, לשעבר מנכ"ל משותף במשרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי/Y&R" - ודוד ורטהיים עורך וואלה ברנז'ה. השלושה דנו במצב החדש שייווצר בשוק התקשורת המקומי והאם שוק הפרסום יוכל להכיל את המצב החדש או שאחד הערוצים ייאלץ להיסגר.

לשאלה, מה המפרסמים יעשו עם הכסף של הלקוחות שלהם ואיפה יפרסמו בטלוויזיה, השיב עמיחי כי "קודם כל גם הם (הציבור) וגם אנחנו (המפרסמים) שמחים על השינוי. הערוצים לא שמחים כי אנחנו נכנסים לתקופה לא פשוטה. אני רואה בינתיים שיש יציבות במחירים, בנובמבר-דצמבר אנחנו לא רואים שינוי. למה? מכיוון שהערוצים צריכים לקיים תוכן מטורף. הם ב-50% יותר ימי שידור".

אבל עובדתית הרייטינג ירד. תשלם אותו דבר על פחות רייטינג?

עמיחי סבור כי "מה שקרה בחודשים האחרונים, לפני זה הייתה ירידה מאוד גדולה ברייטינג, יש כיפוף חזרה לזה שהרייטינג עלה מ-28% ל-33% - זה רייטינג יפה. אם הוא יישאר ותהיה חלוקה דומה ביניהם, 6%-7% לערוץ 10 והשאר ל-2 החדש – אז הם יכולים לחיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully