וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ירון דקל בדרך לרשת

29.10.2017 / 12:53

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי מפקד גל"צ לשעבר צפוי לשמש כפרשן בתכניות האקטואליה השונות של הזכיינית שעוברת השבוע לשדר בערוץ 13

ירון דקל. יוסי זליגר, מערכת וואלה! NEWS
ירון דקל/מערכת וואלה! NEWS, יוסי זליגר

ירון דקל בדרך לרשת – כך נודע לוואלה ברנז'ה. מפקד גל"צ לשעבר נמצא במגעים מתקדמים עם הזכיינית וצפוי לשמש כפרשן בתכניות האקטואליה השונות של ערוץ 13 שיחל את שידוריו השבוע – "לפני החדשות" ותכנית הבוקר החדשה של רשת. בשבוע שעבר דקל כבר שימש כפרשן באחת מתכניות האקטואליה של רשת, אך המו"מ שמתנהל כרגע הוא על משרה קבועה בזכיינית.

כהונתו של דקל כמפקד גל"צ הסתיימה בסוף חודש אוגוסט. הוא פיקד על התחנה הצבאית כ-5.5 שנים, לאחר שכהונתו הוארכה בחצי שנה. דקל התחיל את עיסוקו כעיתונאי בעת שירותו הצבאי בגל"צ, כששימש ככתב לענייני משטרה ומשפט וכתב לענייני מפלגות. בהמשך הגיש במשך שבע שנים פינת מפלגות שבועית בתחנה.

בנוסף, הוא שימש ככתב ופרשן לענייני מפלגות בתוכנית ערב חדש בטלוויזיה החינוכית, ובערוץ 2, בתקופת הקמתו. דקל גם היה כתב פוליטי בקול ישראל, שם הגיש את "הכל דיבורים", והיה פרשן פוליטי של הערוץ הראשון.

כזכור, לאחר מעברו של אודי סגל מחדשות 2 לרשת, הזכייניות החליטו שלא לקחת יותר טאלנטים מחברת החדשות של ערוץ 2. עד כה הזכייניות גייסו טאלנטים מהעיתונות המודפסת ומהאתרים – כך למשל עמוס הראל מ"הארץ" ואבי יששכרוף מוואלה משמשים כפרשנים ב"לפני החדשות"
של רשת.

לא התקבלה תגובה מרשת ומדקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully