וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת CBS הודיעה: ג'ף גלור יגיש את "חדשות הערב"

וואלה ברנז'ה

29.10.2017 / 15:39

איושים גם מעבר לים: אחרי חמישה חודשים של אי ודאות, מודיעה סוף סוף רשת CBS על זהות מנחה רצועת חדשות הערב היוקרתית שלה "CBS Evening News". חדשות הערב של CBS היא השלישית הנצפית בארצות הברית, אחרי רצועות החדשות של NBC ו-ABC

ג'ף גלור. צילום מסך,
ג'ף גלור/צילום מסך
גלור יחליף בכסאו את סקוט פלי שפוטר בחודש מאי מהתפקיד בנסיבות מעורפלות ומוזרות. דבר עזיבתו הפך פומבי כאשר בעוד הוא שוהה מחוץ למדינה, במשימה עיתונאית במזרח התיכון עבור "60 דקות"

אחרי חמישה חודשים של אי ודאות, מודיעה סוף סוף רשת CBS על זהות מנחה רצועת חדשות הערב היוקרתית שלה "CBS Evening News" - ג'ף גלור, שיהיה המנחה הבא של התכנית שתציין בקרוב שבעים שנה לעלייתה לאוויר. המינוי של גלור, אשר נחשב לכשרון עולה ברשת CBS, ייכנס לתוקף לקראת סוף השנה.

גלור יחליף בכסאו את סקוט פלי שפוטר בחודש מאי מהתפקיד בנסיבות מעורפלות ומוזרות. דבר עזיבתו הפך פומבי כאשר בעוד הוא שוהה מחוץ למדינה, במשימה עיתונאית במזרח התיכון עבור "60 דקות", הוא שלח למשרדו במערכת קבוצת מובילים על מנת לארוז את הציוד שלו ומאז לא חזר. המעשה שלו תפס את מנהלי הרשת בהפתעה, שכן על אף שהם סיכמו איתו את העזיבה, הוא עוד לא הכינו הודעה מסודרת לתקשורת בנושא. פלי יעזוב את מערכת תכנית הערב אותה התחיל להגיש בשנת 2011, אולם יישאר חלק ממערכת התכנית "60 דקות".

רצועת חדשות הערב של רשת CBS היא השלישית הנצפית בארצות הברית, והיא ממוקמת בטבלאות אחרי רצועות החדשות של NBC ו-ABC. ברשת סומכים על גלור, בן ה-42, לשנות את המצב ולהזניק אותה קדימה. נכון לעונה הנוכחית התכנית נהנית ממספר נאה של 6.2 מיליון צופים למהדורה - אולם בקרב רצועת הגיל החשובה ביותר של 25 עד 54 יש לה מספר נמוך יחסית של 1.3 מיליון צופים, כך לפי נתוני נילסן. מדובר ביותר משני מיליון צופים פחות מהמדורה של ABC בהגשת דיוויד מיואר. ברצועת הגיל המבוקשת של 25 עד 52, הן NBC והן ABC נהנות מחצי מיליון צופים יותר מדי ערב.

דוד רודוס, נשיא CBS, שיבח את גלור ואמר שהוא עושה "עבודה חזקה באופן יוצא דופן בתחום" והתייחס גם לכך שהוא צמח ברשת, ואמר שהוא "עשה כמעט כל תפקיד אפשרי כאן". הוא הוסיף כי הוא גאה בעובדה שלתפקיד נבחר טאלנט שצמח מבפנים על פני "גיוס חיצוני מחולל תשומת-לב". גלור עובד ברשת מאז שנת 2007 והגיש מעת לעת את מהדורת השבת של חדשות הערב. מי שהגיש את המהדורה בחודשים האחרונים באופן זמני, אנתוני מייסון, יגיש מעתה את מהדורת סוף השבוע באופן קבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • cbs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully