וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפני הפיצול: רשת חזרה בה מההסכמות על "תכנית חיסכון"

29.10.2017 / 19:34

לוואלה ברנז'ה נודע כי למרות ההבנות לכאורה ביניהן, לפיו רשת תשדר את חדשות הלילה ו"פגוש את העיתונות" וקשת את התכנית הכלכלית, הזכייניות לא מצליחות להגיע להסכמה סופית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מספר ימים בלבד לפני פיצול ערוץ 2 והזכייניות ממשיכות במאבק ביניהן - כשהפעם מדובר במהדורה הכלכלית של חדשות 2, לשעבר "תכנית חיסכון". לוואלה ברנז'ה נודע כי למרות הסיכום הראשוני ביניהן, אשר ככל הנראה כבר עומד חתום מזה מספר שבועות ולפיו רשת תשדר את חדשות הלילה ואת "פגוש את העיתונות" וקשת את התכנית הכלכלית, רשת חוזרת בה מההבנות ומבקשת לפתוח מחדש את המו"מ.

כזכור, המהלך נוצר משום שהתכנית מוגדרת כתעודה ולא כאקטואליה, לכן היא לא קיבלה אישור מהממונה על ההגבלים העסקיים להמשיך להיות משודרת בשני הערוצים החדשים במקביל. אחת הזכייניות נאלצה לוותר על שידור התכנית לאחר הפיצול, ולפני מספר שבועות נוצר סיכום ראשוני בין מנכל רשת אבי צבי לחברת החדשות, אך הערב רשת חזרה בה מההבנות לאחר שעל פי גורם בזכיינית "לא הצלחנו להגיע להסכמות מול החדשות" .

הגורם אמר לוואלה ברנז'ה כי "רשת בראשותו של אבי צבי ובמטרה לשמור ולשמר על תוכניות וההון האנושי של חברת החדשות, יזמו מהלך לחלוקת התוכניות בין רשת 13 לקשת. לצערנו, נכון לרגע זה, הצדדים טרם הגיעו להסכמות על האופן בו זה יבוצע".

טרם התקבלה תגובה מרשת ומחדשות 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully