וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה אישרה לחדשות עשר מהדורה מקדימה; קבלו את "חדר החדשות"

1.11.2017 / 15:18

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי המותג שנבחר להוביל את המהדורה המקדימה של חדשות 10 בהגשת תמר איש-שלום וטלי מורנו – הוא "חדר החדשות". מה היא תכלול ומי יערוך? כל הפרטים

אוניברסיטת תל אביב - תמר איש שלום. אתר רשמי
עוד חצי שעה במשרד. תמר איש שלום/אתר רשמי
ההנחה היא שהרצון של ערוץ עשר לשדר רצועה נוספת של חדשות נובע מתוך זיהוי הבטן הרכה של המתחרים החדשים - ערוצים 12 ו-13, שלא יכולים לשדר בשעה זו חדשות בשל אילוצי ההסכמים שלהם עם חברת החדשות המשותפת

בערוץ עשר נערכים למפץ הגדול שייערך הערב (רביעי) - עם הפריים טיים הראשון שאחרי פיצול ערוץ 2, ומוסיפים מהדורה מקדימה בשעה 19:30. לוואלה ברנז'ה נודע כי מועצת הרשות השנייה אישרה היום לערוץ 14 החדש לשדר - אמנם כרגע רק באופן חד פעמי - את המהדורה, ואולם בערוץ לא רואים קשיים רגולטוריים שימנעו את שידור המהדורה מדי יום.

את המהדורה החדשה תוביל תמר איש-שלום וטלי מורנו והיא תיקרא "חדר החדשות". המשדר, שבו ישתתפו פרשני וכתבי מערכת החדשות, מרואיינים ואורחים, יכלול מוספים ופינות חדשות, ועיסוק בסוגיות אקטואליות, שלא יהיו בהכרח חלק מהמהדורה המרכזית, שתשודר כרגיל בשעה 20:00, כאשר המודל הוא המשדר המקדים ל"שישי עם איילה חסון" וכן ל"אולפן שישי" של חדשות 2 - או בשמה החדש, חברת "החדשות".

"חדר החדשות" תשודר מאולפן חדשות עשר החדש בירושלים. את התכנית יערוך אסף ברנע, שימשיך לשמש גם כעורך במהדורה המרכזית.

ההנחה היא שהרצון של ערוץ עשר לשדר רצועה נוספת של חדשות נובע מתוך זיהוי הבטן הרכה של המתחרים החדשים - ערוצים 12 ו-13, שלא יכולים לשדר בשעה זו חדשות בשל אילוצי ההסכמים שלהם עם חברת החדשות המשותפת.

כזכור, לפני כשנה וחצי ערוץ 10 ספג התנגדות מהרשות להארכת המהדורה המרכזית בכ-20 דקות. לאחר שבחברה עתרו לבג"ץ הארכת המהדורה לא אושרה – ואולם בחברה הצליחו להתגבר על הקושי הרגולטורי ולהאריך אותה באמצעות הוספת חלק מגזיני ב-21:00 בערב. לאחר כל הסאגה, הערוץ החזיר מיוזמתו את המהדורה לאורך סביר של שעה.

כחלק ממערך השינויים שמבצעים בערוץ לקראת הפיצול, בשבת האחרונה החלה אילה חסון להגיש את התוכנית הפוליטית השבועית של ערוץ עשר – "המטה המרכזי", ובשבועות הקרובים צפויים להתרחש שינויים נוספים בערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully