וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה: "ישראל היום" הכריז על מיזוג עם אתר NRG

30.10.2017 / 20:15

המיזוג של "ישראל היום" עם NRG-360 יוצא לדרך באופן רשמי, כך הכריזו במערכת העיתון שבבעלות אדלסון. במסגרת הרה-ארגון הוחלט כי אריאל שמידברג ינהל גם את מחלקת הדיגיטל המאוחדת, ויואב פרידמן יהיה ראש הדסק הדיגיטלי

בועז ביסמוט, עורך ישראל היום. ראובן קסטרו
בועז ביסמוט, עורך ישראל היום/ראובן קסטרו

המיזוג של "ישראל היום" עם אתר NRG-360 יוצא לדרך באופן רשמי, כך הכריזו היום במערכת העיתון שבבעלות שלדון אדלסון. לאחרונה פורסם בוואלה ברנז'ה כי בחודש ספטמבר התקיימה ישיבה מיוחדת עם בכירי המערכות בנוגע לאיחוד המסתמן, וכי על פי גורם המעורה בפרטים, האיחוד צפוי לעבור לשלב מתקדם יותר לאחר החגים.

במסגרת הרה-ארגון הוחלט כי סגן העורך הראשי וראש מערכת החדשות, אריאל שמידברג, ינהל גם את מחלקת הדיגיטל המאוחדת וישמש כעורך ראשי של הפלטפורמות הדיגיטליות של "ישראל היום". שמידברג (35), שמונה לסגנו של העורך הראשי בועז ביסמוט בחודש מאי האחרון, עובד בעיתון כעשור, והחל לכהן כראש מערכת החדשות ב-2011. קודם לכן שימש ראש דסק ומילא שורה של תפקידים נוספים במערכת.

במקביל, יואב פרידמן, העורך הראשי של NRG 360, מונה למנהל הדסק הדיגיטלי. פרידמן התחיל את דרכו בתקשורת ככתב ברשת המקומונים של ידיעות תקשורת ושימש שם גם כעורך. בהמשך הצטרף ל-YNET כעורך בדסק החדשות וכראש דסק. הוא מונה לעורך מדור YNET יהדות ועזב לטובת תפקיד עורך אחראי של מדור התרבות של "מעריב", כשלאחר מכן מונה לעורך ראשי ב-360NRG-. סגנית מנהל הדסק הדיגיטלי היא יעל נשיא.

בנוסף לכך, ב"ישראל היום" הכריזו על מספר שינויים במערכת העיתון המודפס: סגן ראש מערכת החדשות, רם לירן, מונה למנהל דסק הפרינט. סגן מנהל הדסק המודפס יהיה מיקי שגיא, כיום ראש דסק בכיר בעיתון המודפס.

ביסמוט מסר: "אני גאה להציג את הנבחרת שמתכוננת להמראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully