וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2018: בכאן מתכוונים למכור לפחות 18 משחקים - האם קשת תחזור לשדר?

31.10.2017 / 12:55

פרסום ראשון: רק לפני כשבועיים התעקשו בתאגיד השידור להגיב לדברים שאמר שר התקשורת איוב קרא ואמרו כי "דבר לא יעצור אותנו בהפקת המונדיאל", ולוואלה ברנז'ה נודע כי בכאן מתכוונים למכור לפחות רבע מהמשחקים. בקשת, רשת ו-RGE כבר הביעו עניין

ג'אנלואיג'י בופון שוער נבחרת איטליה עם הגביע העולמי, מונדיאל 2006. AP
ג'אנלואיג'י בופון שוער נבחרת איטליה עם הגביע העולמי, מונדיאל 2006/AP
קשת לא שידרה משחקי ספורט מעל לעשור. ואולם, לא מפתיע שהזכיינית מעוניינת לרכוש חלק ממשחקי המונדיאל, שכן החל ממחר - עם המעבר לערוץ 12 - היא תיאלץ להתמודד עם משחקי ליגת האלופות

רק לפני כשבועיים התעקשו בתאגיד השידור להגיב לדברים שאמר שר התקשורת איוב קרא במסיבת העיתונאים המיוחדת שכינס - שבה הכריז על כוונתו לסגור את כאן - והדגישו כי "דבר לא יעצור אותנו בהפקת המונדיאל הדיגיטלי ביותר שנראה בישראל וישודר כאן, לציבור בישראל, בחינם בכל פלטפורמות השידור". ואולם, מתברר שבתאגיד מתכוונים למכור חלק מהמשחקים.

לוואלה ברנז'ה נודע כי בתאגיד מתכוונים למכור לפחות 18 מהמשחקים, לאחר הגרלת המשחקים שתיערך ב-1 בדצמבר. על פי גורם המעורה בפרטים - כל גופי השידור מתעניינים ברכישת המשחקים: קשת, רשת ו-RGE (בעלת ערוץ עשר וערוצי הספורט). יש לציין כי גם לאחר מכירת 18 משחקי מונדיאל לגופי שידור אחרים, לתאגיד עדיין יהיו זכויות שידור על 46 משחקים.

יש לציין כי קשת לא שידרה משחקי ספורט מעל לעשור. ואולם, לא מפתיע שהזכיינית מעוניינת לרכוש חלק ממשחקי המונדיאל, שכן החל ממחר - עם המעבר לערוץ 12 - היא תיאלץ להתמודד עם משחקי ליגת האלופות שרשת תשדר בערוץ 13, שאמורים לספק נתוני צפייה גבוהים.

מכאן נמסר בתגובה: "מעולם לא הצהרנו שנשדר את כל 64 המשחקים על מסך כאן11, בטח כאשר ישנם משחקים המשוחקים בזמן מקביל. כאן11 ישדרו 46 משחקים ובפלטפורמות השידור האחרות של כאן ישודרו כל 64 המשחקים במה שצפוי להיות המונדיאל הדיגיטלי ביותר שנצפה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully