וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרת קוטלר: "אלכס גלעדי הציע לי הצעה מגונה בתמורה לעבודה בשידורי קשת"

2.11.2017 / 20:19

"הייתי בחורה צעירה שהגיעה לחדשות 2 בשנת 94, על המדוכה - הצעה להגיש את חדשות הבוקר של ערוץ 2 בתחילת דרכו", סיפרה מגישת "המגזין" בערוץ עשר. "גלעדי ביקש ממני אחרי הראיון לצאת איתו לארוחת ערב; את לא יודעת איך מתקדמים בטלוויזיה? בהוליווד?"

חדשות 10
"כשאני מנסה להתחמק ואומרת לו שאולי צהריים דווקא - הוא מבהיר לי 'לא לא, ארוחת ערב וגם תפני את הערב'"

הוידוי של אושרת קוטלר: מגישת "המגזין" בערוץ עשר התוודתה הערב (חמישי) כי מנכ"ל קשת הראשון, אלכס גלעדי, הציע לה הצעה מגונה לפני 25 שנה, זאת כחלק מניסיונותיה להתקבל לעבודה. קוטלר ישבה בפאנל של המהדורה המקדימה של חדשות עשר והתייחסה לגל ההטרדות המיניות שעובר בהוליווד. בהקשר הזה היא תהתה - למה עכשיו הן נזכרו לספר על כך, ואז הוסיפה: "נזכרתי במשהו שאני לא מדברת עליו כבר 25 שנה, והאמת שזה נורא מוזר, בעודי יושבת ומדברת איתך עכשיו, כבר 3 דקות הדופק שלי גבוה, קשה לי לנשום, נורא מוזר, נורא מוזר כי אני לא רגשנית והאולפנים בטח לא מרגשים אותי כבר 25 שנה. אבל מה שאני עומדת להגיד לך עכשיו קשה, ולכן זה קשה לכל כך הרבה נשים לצאת עם הסיפור הזה".

היא הוסיפה כי" זאת לא הייתה הטרדה מינית, זאת הייתה פשוט הצעה מגונה. הייתי בחורה צעירה שהגיעה לחדשות 2 בשנת 94, על המדוכה - הצעה להגיש את חדשות הבוקר של ערוץ 2 בתחילת דרכו. אלכס גלעדי הוא מנכ"ל קשת, הוא מקבל אותי לראיון. הראיון עובר בהצלחה, תיק העבודות שלי מוצא חן בעיניו, ואז אני מקבלת טלפון אח"כ, ואלכס גלעדי מזמין אותי לארוחת ערב. וכשאני מנסה להתחמק ואומרת לו שאולי צהריים דווקא - הוא מבהיר לי 'לא לא, ארוחת ערב וגם תפני את הערב'".

קוטלר סיפרה כי באותו הרגע אמרה לו - "אתה יודע שאני נשואה. ואז הוא משיב לי, 'מה זה קשור? את לא יודעת איך מתקדמים בטלוויזיה? בהוליווד?". עניתי לו שאני יודעת, וכנראה שלא אתקדם ככה לשום מקום כי אני לא מתכוונת לאכול איתו ארוחת ערב".

גלעדי לא הגיב לחדשות עשר לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully