וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות משבוע לפיצול: בערוצים מחשבים מסלול מחדש

5.11.2017 / 11:32

לוואלה ברנז'ה נודע כי במערכת תכנית הבוקר של ניב רסקין, אשר מסתמנת כחוליה החלשה של קשת, החלו לחפש אחר "סיפורים אנושיים ומרגשים". ברשת: עורך התכנית של אודי סגל ולוסי אהריש הולך הביתה. וזו רק ההתחלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבועיים הספיקו. ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פחות משבוע לפיצול – והריקושטים מהנתונים מתחילים: לוואלה ברנז'ה נודע כי במערכת תכנית הבוקר של ניב רסקין "חדשות הבוקר" החלו לחפש בימים האחרונים אחר "סיפורים אנושיים ומרגשים". יכול להיות שהחיפוש הזה מסמן שינוי בכיוון התכנית, שהתמקדה עד כה ב"הארד-ניוז" לאורך רוב המהדורה – שלא הוכיחה את עצמה ברייטינג. מאז הפיצול בשבוע שעבר רצועת הבוקר של קשת מתבררת כעקב אכילס של הזכיינית, כאשר רק ביום שישי היא ניצחה את שאר המתחרות – ואולם מדובר בתכנית במתכונת שונה בהגשת גלית גוטמן ויואב לימור. יש לציין שלפני הפיצול המהדורה של רסקין הניבה נתונים טובים לעתים, כאשר ביום האחרון של ערוץ 2 היא השיגה 7.2%.

אך לא רק בקשת מתחילים לבצע שינויים כדי למזער נזקים – גם ברשת עושים חישוב מסלול מחדש: אבי ברזילי, עורך המהדורה של "לפני החדשות" בהגשת לוסי אהריש ואודי סגל ולפני כן מנהל החדשות בגלי צה"ל, סיים את תפקידו - אחרי פחות מחודש בזכיינית. רצועת הפרה-פריים המשודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 19:00 סבלה מנתונים נמוכים במיוחד בשבוע שעבר, כאשר היא מפסידה למתחרות ממול – גיא פינס והמהדורה הכלכלית בקשת 12, ו"הכל כלול בשבע" ו"חדר החדשות" בערוץ עשר. רשת מלכתחילה מגיעה כאנדרדוג במשבצת הזו, כאשר היא מתמודדת מול תכניות ותיקות הנחשבות לעוגנים מוצלחים של הזכייניות – המהווים ליד טוב למהדורה המרכזית ולתכניות הפריים-טיים המשודרות לאחר מכן. כך שכלל לא מפתיע שהזכיינית הבינה שעליה לשנות משהו בפורמט ומהר – כדי להעלות את הרייטינג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החוליה החלשה. ניב רסקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזכייניות גם הספיקו לבצע כבר שינויים דרמטיים בלוח השידורים: "אבודים" של רשת13 הוקדמה מיום שלישי ליום שני במקום "האקס פקטור" שישודר הערב (ראשון) מול "הכוכב הבא" של קשת – כך שצפוי קרב מעניין בין תכניות הריאליטי-מוזיקה בפריים טיים. בערוץ עשר שבאפיק 14 ישדרו הערב אלטרנטיבה עם "פנים אמיתיות" עם אמנון לוי. צופית גרנט תתמודד מחר מול "מאסטר שף" של קשת - שהוזזה מהימים ראשון ושני לימים שני ושלישי ומול "לעוף על המיליון" בערוץ עשר שבאפיק 14.

טרם התקבלה תגובה מרשת ומקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully