וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם רסקין מתפצל: ישדר ביום חמישי בקשת ובעשר

5.11.2017 / 20:53

לוואלה ברנז'ה נודע כי ערוץ עשר רכש את משחק הכדורסל של מכבי תל אביב נגד ריאל מדריד שיתקיים ביום חמישי הקרוב. בערוץ עשר עמדו על כך שרסקין ישדר ולמרות היריבות המרה - בקשת אישרו

ניב רסקין. אביב חופי
ניב רסקין/אביב חופי

לא רק ערוץ 2 התפצל, אלא גם ניב רסקין - שצפוי ביום חמישי הקרוב לשדר בערוץ 12 של קשת ובערוץ עשר שבאפיק 14. לוואלה ברנז'ה נודע כי ערוץ עשר רכש את משחק הכדורסל של מכבי תל אביב נגד ריאל מדריד שיתקיים ביום חמישי הקרוב - וכידוע מי שמשדר את המשחקים של מכבי בערוץ הספורט, שבבעלות RGE (המחזיקה גם בערוץ עשר) הוא רסקין. זאת כאשר במקביל רסקין מגיש את תכנית הבוקר החדשה של קשת "חדשות הבוקר".

באופן כללי יש לציין כי ערוץ עשר מכוון כרגע את עיקר ה"מאבק" שלו, במציאות החדשה שנוצרה לאחר הפיצול, נגד קשת. יש לציין שבעבר, לפני הפיצול, פורסמו דיווחים על מגעים למיזוג של ערוץ עשר עם הזכיינית המתחרה רשת.

מוקדם יותר היום (ראשון) פורסם בוואלה ברנז'ה כי במערכת התכנית של רסקין החלו לחפש בימים האחרונים אחר "סיפורים אנושיים ומרגשים". יכול להיות שהחיפוש מסמן שינוי בכיוון התכנית, שהתמקדה עד כה ב"הארד-ניוז" לאורך רוב המהדורה – שלא הוכיחה את עצמה ברייטינג.

קשת הודיעה ביולי האחרון כי רסקין יגיש את רצועת האקטואליה החדשה שלה בבוקר, כאשר הוא נשאר לעבוד במקביל בערוץ הספורט אך עוזה את גל"צ. רסקין משדר באופן קבוע את משחקי מכבי ת"א ביורוליג ואת משחקי ליגת העל בכדורסל ומנחה את "יציע העיתונות".

מערוץ עשר נמסר: "ערוץ עשר רכש את משחק הכדורסל מכבי תל אביב נגד ריאל מדריד ביום חמישי הקרוב. את המשחק ישדר ניב רסקין. בערוץ עשר מחזיקים מרסקין כשדר הכדורסל הטוב ביותר בישראל ועמדו על כך שלמרות שהוא משדר בקשת – ישדר את משחק הכדורסל בחמישי הקרוב".

בקשת מסרו כי אכן אישרו לרסקין לשדר את המשחק בערוץ עשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully