וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת גלעדי: "רק היום התקשרו אלי 4 נשים לספר לי, כולל אחת שנאנסה"

6.11.2017 / 18:15

פרשת אלכס גלעדי ממשיכה להסתעף והפעם מגיעה גם טענה לאונס של אחת מהן, כך חושפת נרי ליבנה בראיון לערוץ עשר. עיתונאית "הארץ" הייתה אמורה להתראיין גם לחדשות 2 - הנמצאת בבעלות קשת ורשת - ואולם הראיון עימה בוטל ברגע האחרון

מסיבת עיתון חדשות. ניב אהרונסון
נרי ליבנה/ניב אהרונסון

פרשת אלכס גלעדי ממשיכה להסתעף, כאשר הפעם מלבד טענות לנשים נוספות שהוטרדו על ידי נשיא קשת – מגיעה גם טענה לאונס של אחת מהן. כך חושפת עיתונאית "הארץ" נרי ליבנה, שאתמול הצטרפה לאושרת קוטלר שפוצצה את הפרשה ביום חמישי האחרון כשסיפרה שבעבר גלעדי הציע לה הצעה מגונה בתמורה לקידום בקריירה.

ליבנה התראיינה ל"חמש עם רפי רשף" בערוץ עשר, כאשר במקביל הייתה אמורה להתראיין גם ל"מהדורה ראשונה" של חדשות 2 המשודרת בערוצים קשת 12 ורשת 13, ואולם הראיון הזה בוטל ברגע האחרון. בהקשר הזה יש לציין כי קשת מחזיקה בבעלות משותפת עם רשת על חברת החדשות.

ליבנה סיפרה על נשים נוספות שחוו דבר דומה עם גלעדי, כאשר היא גם טוענת כי אחת מהן אף נאנסה על ידי נשיא קשת: "רק היום התקשרו אלי 4 נשים לספר לי, כולל אחת שנאנסה, את אותו הסיפור – הן באו, הצעת עבודה, אותה התרגולת. או שזה כמו הסיפור של אושרת – שהן באו לראיון והוא התנה את זה בכך שהן תבלנה איתו ערב, תפננה את כל הלילה רצוי, או גם אחרות שכמוני השתטו להגיע איתו לבית שלו ואז הן אחזו בתפארתו. אחת הצליחה להתנגד, אחת לא הצליחה להתנגד".

"איזו מין שיטת חיזור מוזרה זאת?"

ליבנה: "אני חושבת שהיה אפשר לבוא איתו בדברים דקה אחרי שאושרת קוטלר אמרה את מה שאמרה, ואולי גם להמליץ לו לפרוש"

כזכור, גלעדי אמר אתמול בתגובה להאשמות של ליבנה כי "לא הייתי אז בתפקיד בקשת...מה שאנשים מבוגרים עושים בחייהם, בבתיהם הפרטיים במסגרת מערכת יחסים אישית, זה עניינם הפרטי". ליבנה התייחסה לכך ואמרה: "ממתי אפשר לעשות בביתך מה שאתה רוצה בלי הסכמה של הצד השני? איזו מין שיטת חיזור מוזרה זאת?".

בנוגע לתגובה מהבוקר של יו"ר קשת, דרורית ורטהיים – שאמרה כי "תבוא עם גלעדי בדברים" - ליבנה תוהה: "לא מבינה מה העניין של לבוא בדברים עם אלכס גלעדי, אני מבינה שזה מביע נכונות כלשהי לברר את העניין, אבל אני חושבת שהיה אפשר לבוא איתו בדברים דקה אחרי שאושרת קוטלר אמרה את מה שאמרה, ואולי גם להמליץ לו לפרוש".

בפוסט שפירסמה בעמוד הפייסבוק שלה לפני הראיון, היא כתבה: "אז ככה, אם עדיין לא נמאס לכם (כי לי כבר נמאס קצת ) ממני תוכלו לראות אותי היום בסביבות חמש ב"המהדורה הראשונה " בערוץ 12 ן-13 וממש באותו זמן ב"חמש עם רפי רשף" והכי הכי כדאי לכם לחכות לוידיאו שבו הסקת מסקנות מהיומיים המוטרפים שעברו עלי שיופיע הערב או מחר באתר "הארץ". תהיו חזקים. תוספת מאוחרת- בזה הרגע, ערוץ 2, יעני המהדורה שמשודרת גם בקשת, ביטלו את הופעתי. מעניין, בפרט לאחר שהציקו לי כל הבוקר. 'נעסוק בתופעה בצורה יותר נרחבת' נכתב לי בהודעה. כלומר, בלי אלכס גלעדי. בכל אופן נשיא קשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully