וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב כלכלי חדש בתאגיד: ישראל פישר מדה מרקר

7.11.2017 / 13:00

בזמן שבתאגיד עסוקים בדיון המכריע בבג"ץ על פיצול חטיבת החדשות, וברייטינג שנחלש מאז פיצול ערוץ 2, ב"כאן" לא פוסחים על גיוסים חדשים: לוואלה ברנז'ה נודע כי כתב הדה מרקר ישראל פישר ישמש ככתב בדסק הכלכלי של התאגיד

ישראל פישר. ניב אהרונסון
ישראל פישר/ניב אהרונסון

בזמן שבתאגיד עסוקים ברגעים אלה ממש בדיון המכריע המתקיים בבג"ץ על פיצול חטיבת החדשות, ולמרות שבימים שעברו מאז פיצול ערוץ 2 הרייטינג של כאן 11 נפגע, בתאגיד לא נותנים לכל אלה להשפיע על המורל ואף ממשיכים לגייס כתבים חדשים: לוואלה ברנז'ה נודע כי ישראל פישר עוזב את דה מרקר ועובר ל"כאן".

פישר מצטרף לדסק הכלכלי של התאגיד, הכולל את ראש הדסק שאול אמסטרדמסקי שהגיע מ"כלכליסט", הכתב והמגיש יאיר ויינרב מרשות השידור, עמית תומר מ"מעריב" עקיבא ווייס מאתר בחדרי חרדים, ליאל קייזר וצח שפיצן. פישר מצטרף לווייס ולהילה ויסברג בזרוע הדיגיטלית של הדסק הכלכלי, בעריכת צליל אברהם ואמסטרדמסקי.

פישר עבד בדה מרקר במשך כ-8 שנים, ושימש ככתב חדשות כלכלה עולמית בדסק החוץ של העיתון הכלכלי. בתפקידיו הקודמים היה רכז מערכת ב"מגזין" היומי של מעריב, ושירת בגל"צ כעורך וכמפיק.

פישר מסר: "אחרי 8 שנים בבית שנקרא דה מרקר, אני מתרגש לפנות לאתגר חדש ומעניין. אני מודה לכל החברים בדה מרקר על תקופה נהדרת ומלאת עניין ומוכן לשלב הבא בשידור הציבורי".

בתאגיד אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully