וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקשת מתקיימת תרבות ארגונית של כבוד והערכה לכלל העובדים. נשים וגברים כאחד"

7.11.2017 / 14:00

אבי ניר מתייחס לראשונה לפרשות ההטרדות המיניות: במייל ששלח לעובדי קשת, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, הוא אומר כי "הקושי העיקרי הוא בפער בין ההתנהלות שלנו לבין הטענות שמושמעות כלפי עובדים ומנהלים בארגון וגם כלפי הארגון עצמו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שאתמול (שני) בבוקר הגיעה באיחור תגובה ראשונה של קשת להאשמות כלפי נשיא החברה, אלכס גלעדי, ומאוחר יותר פורסמו שני מיילים מטרידים ששלח בעבר עורך "האח הגדול" לשעבר יורם זק, היום מגיעה התגובה של מנכ"ל קשת אבי ניר. במייל ששלח בשעה האחרונה לעובדים, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, ניר מתייחס לפרשיות שנחשפו, וגם לטענות המושמעות - בעקבות החשיפות האחרונות - להתנהגות ארגונית לא ראויה בחברה.

ניר כותב כי "אתמול בבוקר פרסמה יו"ר קשת, דרורית ורטהיים, בשם הדירקטוריון ובשם הנהלת החברה הודעה בנוגע לטענות כלפי אלכס גלעדי, נשיא קשת. דבריה הנכוחים של דרורית, מהדהדים ומדברים בעד עצמם. בנוסף למקרה הזה התעוררו עוד מקרים בנושא הרגיש והחשוב של יחסי נשים גברים. לי ולכל מי שעובד בקשת הימים הללו קשים. אני חושב שהקושי העיקרי, לפחות שלי, הוא בפער בין ההתנהלות שלנו והאמונות שלנו, לבין הטענות שמושמעות כלפי עובדים ומנהלים בארגון וגם כלפי הארגון עצמו. יחד עם זאת, כשיש מקרים חריגים, אנו מחויבים לטפל בהם בנחישות, לבחון את הטענות הקשות ולפעול בהתאם ולא על פי דרישות ולחצים חיצוניים".

עוד לפי ניר, "מי שעובד בקשת יודע את האמת על החברה הזאת ועל הנורמות המנחות את ההתנהגות בה. אנחנו שחיים אותן יום יום, אולי לוקחים אותן כמובנות מאליהן, ולכן אני וחבריי להנהלה, כואבים במיוחד ומתקשים עם הדברים המיוחסים לנו, אבל מחויבים להתמודד אתם, ממש כפי שאנו יודעים להתמודד בזירה המקצועית. וכמו בזירה המקצועית, יש לנו מחויבות לנורמות גבוהות".

לסיכום הוא כותב: "מבלי להיכנס לפרטיו של מקרה כזה או אחר, חשוב לי, בשמי ובשם ההנהלה להשמיע קול ועמדה ברורים בנושא: בקשת מתקיימת ותמשיך להתקיים תרבות ארגונית של כבוד והערכה לכלל העובדים. נשים וגברים כאחד; במקרים בהם נודע לנו על התנהגות שאינה ראויה, ערכנו בדיקה מעמיקה ופעלנו בצורה מידית המתחייבת מן הבירור. כך נהגנו, כך אנו נוהגים בימים אלו וכך ננהג בעתיד, תוך קיום הליך בדיקה הוגן, תקין ויסודי, הנתמך בעובדות ונשען על ערכי הארגון. אני מאמין בכל ליבי שזו הדרך הנכונה; ואולי החשוב מכל - למרות שאני מאמין בתפיסה של קשת ובתהליכים בה, אני ואנחנו כארגון לא חפים מטעויות. הימים האחרונים מחייבים אותנו לבחון את עצמנו ולוודא מעל ומעבר לכל ספק שאנו פועלים כראוי. כך נעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully