וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדויות על הטרדה מינית? ב-103 לא מתכוונים בשלב זה להשעות את גזית

9.11.2017 / 12:25

אור צלקובניק מנכ"ל רדיו 103 על שלוש העדויות שהצטברו כנגד השדרן גבי גזית: "אני עורך כעת בדיקה מעמיקה ומקיפה בעקבות הדברים שהושמעו, ובכלל זה מתכוון לשמוע גם את דבריו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברדיו 103 מתייחסים לראשונה לטענות להטרדות מיניות כנגד השדרן גבי גזית, ובינתיים לא מתכוונים להשעות אותו מתפקידו. אור צלקובניק מנכ"ל רדיו 103, אמר: "אני עורך כעת בדיקה מעמיקה ומקיפה בעקבות הדברים שהושמעו, ובכלל זה מתכוון לשמוע גם את דבריו של השדרן גבי גזית. 103fm מגנה בכל לשון הטרדות ותקיפות מיניות ורואה במאבק בתופעה חשיבות עליונה".

גזית מואשם על ידי כתבת חדשות 2 דנה ויס בכך שנישק אותה בכוח מספר פעמים בזמן שעבדו ביחד. ויס התראיינה לתכנית של דקל וסגל בגל"צ ואמרה: "אני הרבה זמן אומרת לאנשים במערכת שקורה משהו. אני מודה שלא תכננתי להיות חלק מהעניין הזה. אמרתי לעצמי שאם הוא ידבר על זה אז אני אגיב ולפני יומיים קפצה לי הכותרת של גבי גזית והתיישבתי וכתבתי". ויס סיפרה כי גזית "מעניין אותי כקליפת השום, יש קו ישיר שמחבר בין המעשים שלו לתגובה. זאת אותה התנהגות. שלאיש לא יהיה ספק שמה שהיה היה".

גבי גזית בנושא אלון קסטיאל 21.11.2016. ניצן הפנר, קריאטיב קומנס,
גבי גזית בנושא אלון קסטיאל 21.11.2016/ניצן הפנר, קריאטיב קומנס

בנוסף לויס, נחשפה הבוקר אישה נוספת הטוענת כי גזית נישק אותה בניגוד לרצונה. שמרית סקורניק פלג פרסמה פוסט בפייסבוק ובו כתבה: "גבי גזית החצוף, אין לך טיפת בושה. שקרן עלוב. גם אותי נישקת בפה. נשיקה רטובה ומגעילה שתלווה אותי עד סוף חיי. 13 שנים עברו מאז. הייתי בסך הכל ילדונת בת 26 בתחילת הקריירה הפרסומית. אי שם במטבחון הצר של אולפני הרדיו האזורי הדפת אותי אל המקרר בהפתעה... כמה גועל... אינני יכולה אפילו להיזכר בזה. שיתקת אותי. כמה דמעות ועלבון ועוד מקלחת. ועוד מקלחת ועוד אחת שאולי אולי תצליח לשטוף מעלי את הלכלוך שלך. אם רק היית מעז לעשות לי דבר כזה היום... זה היה הסוף שלך".

מתלוננת שלישית סיפרה בגל"צ על ההטרדה שעברה לכאורה על ידי גזית: "זה קרה במסגרת יחסים של בעל דירה ודיירת. הוא אמר 'תקפצי אליי לקפה' ואני לא חששתי להגיע ולמסור לו את הצ'קים. החמאתי לו על הדירה והוא אמר 'בואי אני אראה לך'. הוא השכיב אותי על המיטה ונתן לי נשיקה רטובה. כשאמרתי לו שזה לא לעניין הוא ענה לי שהוא לא רגיל שנשים דוחות אותו. לא הרגשתי שזה היה כוח, אלא שמחזרים אחר אישה ואז זה קורה, אלא שדקה קודם לכן לא היה חיזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully