וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב משנה מקום: אבי זילברברג יעבור מחדשות עשר ל-2

12.11.2017 / 11:40

לוואלה ברנז'ה נודע כי זילברברג יערוך את "לילה טוב ישראל" של חדשות 2, המשודרת ברשת13 בהגשת דוריה למפל ועמליה דואק. בעבר ערך את "שישי עם אילה חסון" ו"עושות חשבון" בערוץ עשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבי זילברברג עובר מערוץ עשר לחדשות 2: לוואלה ברנז'ה נודע כי זילברברג יערוך את "לילה טוב ישראל" המשודרת ברשת13. המהדורה לסיכום אירועי היום, בהגשת דוריה למפל ועמליה דואק, משודרת בחודשים האחרונים רק ברשת, כאשר לפי הסכם שנחתם עם קשת וחברת החדשות, לפני פיצול ערוץ 2, "התכנית הכלכלית" (לשעבר "תכנית חיסכון") משודרת רק בערוץ 12.

בעבר ערך זילברברג (48) את "שישי עם אילה חסון" בערוץ 10, כשהחליף בתפקיד את עורכת המהדורה גילי ברוש שיצאה לחופשת לידה. בנוסף, ערך את הפרויקט המיוחד "קרוב לבית" שבמסגרתו שודרה בשנה האחרונה המהדורה המרכזית של ערוץ עשר בכל חודש מעיר אחרת בישראל. לפני כן, זילברברג שימש כעורך, במאי ומפתח תוכנית התחקירים "עושות חשבון" בערוץ – עד שהתפטר מתפקידו לאחר 5 פרקים בלבד. זאת על רקע חילוקי דעות עם קודה תקשורת, שבבעלות רם לנדס, המפיקה את התוכנית.

בין השנים 2008-2012 שימש זילברברג כסגן עורך עיתון "הארץ", ובעבר היה ראש מחלקת החדשות והתחקירים של העיתון במשך 4 שנים. לפני כן זילברברג ערך את "עובדה" של קשת. הוא עבד ב"מעריב" כעורך מוסף סופשבוע ועורך מוסף השבת. בנוסף, זילברברג שימש כעורך מקומון מעריב בירושלים, "כל הזמן", ושימש כתב חוקר במוסף "סופשבוע" של מעריב.

בשנים האחרונות ביים וערך שורה של סרטים דוקומנטריים: "אדון הגבעות" עבור ערוץ עשר, על יהושפט תור מנהיג נוער הגבעות שהקים את חוות מעון; "נשואות למוסד" עבור קשת, על נשים שבני הזוג שלהן שירתו במוסד; "חיסול במעגל סגור" עבור קשת, סיפור ההתנקשות במחמוד אל מבחוח בדובאי; "לוחמים על ארבע" עבור ערוץ עשר, על יחידת עוקץ, ועוד.

בחדשות 2 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully