וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הגברים נחשפים: "צעקתי לו 'תוריד את הידיים'"

12.11.2017 / 13:49

עובד לשעבר בטלעד מתאר מקרה שאירע בשנות ה-70 בחברת ההפקה (שמאוחר יותר גם הייתה אחת מזכייניות ערוץ 2) וטוען כי גבר שראשי תיבות של שמו הם ר.ח נגע בחזה של אחת מעורכות החדשות; "העורכת בעצמה הייתה הלומה ומשותקת"

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

עוד עדות להטרדה מינית בעולם התקשורת הישראלי, והפעם מדובר בעדות של מי שצפה באירוע מהצד: עובד לשעבר בטלעד מתאר מקרה שאירע בשנות ה-70 בחברת ההפקה (שמאוחר יותר גם הייתה אחת מזכייניות ערוץ 2) וטוען כי גבר שראשי תיבות של שמו הם ר.ח נגע בחזה של אחת מעורכות החדשות.

העובד פרסם בסופ"ש האחרון פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו כתב: "זכור לי מקרה מסוף שנות השבעים באחד מחדרי העריכה של טלעד שהיו מעבר לכביש מול בניין הטלביזיה. ישבתי שעות ארוכות עם העורכת כ.י. ימי העריכה היו ארוכים ומתישים ובשעות הערב נכנס לחדרינו ר.ח. שאז כבר סומן כוכב עולה במחלקת החדשות. עוד בטרם הספקתי לברך אותו לשלום הוא ניגש לכ.י ,מאחור, ומעל לכתפיה הניח את שתי ידיו על שדיה! אינסטיקטיבית צעקתי לו 'תוריד את הידיים'. העורכת בעצמה הייתה הלומה ומשותקת. אין צורך להוסיף שמאותו היום לא נחשבתי לאחד מחבריו הקרובים של ר.ח. ובמשך השנים אף 'נרדפתי' על ידו. האיש עצמו נאלץ בסופו של דבר לעזוב את משרתו בשל מעלליו שלא התחילו וכנראה גם לא הסתיימו רק באותו ערב בחדר העריכה".

העדות הזו מצטרפת למספר בכירים בשוק התקשורת הישראלי שבתקופה האחרונה, בעקבות קמפיין me too, נחשפו עדויות לפיהן הם הטרידו מינית נשים שעבדו עימן. מגישת "המגזין" אשרת קוטלר חשפה בתחילת החודש כי אלכס גלעדי הציע לה הצעה מגונה בתמורה לקידום קריירה, ואחריה נחשפו נשים נוספות שתיארו מקרים דומים, ואף חמורים שכללו אונס, על נשיא קשת – שבינתיים נאלץ לפרוש מתפקידו.

בנוסף לכך, נחשפו 2 מיילים מטרידים ששלח עורך "האח הגדול" לשעבר יורם זק לעובדי החברה, שלאחריהן הוא התנצל. בשבוע שעבר חשפה כתבת חדשות 2 דנה ויס כי מגיש 103fm גבי גזית נישק אותה בעבר בניגוד לרצונה, ו-3 נשים נוספות תיארו הטרדות שעברו על ידיו. לבסוף גזית יצא לחופשה מהתחנה, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully