וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזית גם בחו"ל: "נבסו" של רשת עלתה לגמר ב-C21Media - תתחרה מול סדרה שמפיצה KI

12.11.2017 / 15:03

הסדרה "נבסו" של רשת13 עלתה לגמר בתחרות הטלוויזיה 21Media ומועמדת בקטגוריית הקומדיה הטובה ביותר. התחרות תתקיים בכנס The International Drama Summit שייערך בסוף החודש בלונדון

שי בן עטר במאי הסדרה נבסו. טל גבעוני, מערכת וואלה! NEWS
שי בן עטר במאי הסדרה נבסו/מערכת וואלה! NEWS, טל גבעוני

הסדרה "נבסו" של רשת13 עלתה לגמר בתחרות הטלוויזיה 21Media ומועמדת בקטגוריית הקומדיה הטובה ביותר. התחרות תתקיים בכנס The International Drama Summit שייערך בסוף החודש בלונדון. מעל לאלף בכירים מהתעשייה העולמית צפויים להשתתף בפאנלים השונים, ויצפו בהקרנות בכורה לסדרות חדשות.

העונה השנייה של "נבסו" עלתה לאוויר בשבוע שעבר, והערב ישודר פרק נוסף בערוץ 13. הסדרה זכתה לביקורות חיוביות ורייטינג נאה בעונה הקודמת. הסדרה מופקת על ידי אנדמול ישראל (מבעלי רשת), בשיתוף עם קרן "גשר". יוצרי "נבסו" הם יוסי ואסה, שי בן עטר וליאת שביט. לאחרונה רכשה פוקס את זכויות הסדרה ובקרוב הרשת האמריקאית תפיק פיילוט.

הסדרה מתמודדת בקטגוריה מול הסדרות T.A.N.K של חברת ההפקה STUDIO+ ו-Empreinte Digitale עבור ערוץ STUDIO+; Fallet של חברת ההפקה FLX עבור ערוץ SVT – כאשר חברת ההפצה של הסדרה היא קשת אינטרנשיונל; Back של חברת ההפקה That Mitchell & Webb Company Limited עבור ערוץ 4 הבריטי; וכן הסדרה Gap Year המופקת על ידי חברת Eleven עבור ערוץ E4.

ארז בן הרוש, סמנכ"ל תכניות ברשת, אמר לוואלה ברנז'ה: "אני שמח שההצלחה הגדולה של 'נבסו' בישראל לא נעלמת מעיני העולם. אחרי שנרכשה על ידי רשת פוקס האמריקאית, עתה מדובר בעוד צעד להצלחתה העולמית עם מועמדותה לסדרת הקומית הטובה ביותר על ידי מגזין הטלוויזיה הנחשב C21".

  • עוד באותו נושא:
  • רשת
  • נבסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully