וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 20 מתכוננים לבאות? כ-10 עובדים זומנו לשימוע לפני פיטורים

12.11.2017 / 16:02

לוואלה ברנז'ה נודע כי כ-10 עובדים של ערוץ 20, שגויסו לפני מספר חודשים כאשר הערוץ זכה במכרז לערוץ הכנסת, קיבלו לאחרונה מכתבי זימון לשימוע לפני פיטורים. ההערכה היא שהמהלך נובע מעיכוב בהעברת השליטה בערוץ בגלל העתירות לבג"ץ נגד המכרז

ערוץ 20. ברני ארדוב
ערוץ 20/ברני ארדוב

בעקבות העיכוב הגדול שנוצר בהעברת ערוץ הכנסת לידי הפעלת ערוץ 20 – בחברה החליטו לפטר כ-10 עובדים בערוץ. לוואלה ברנז'ה נודע כי כ-10 עובדים של ערוץ 20, שגויסו לפני מספר חודשים כאשר הערוץ זכה במכרז לערוץ הכנסת, קיבלו לאחרונה מכתבי זימון לשימוע לפני פיטורים. ההערכה היא שהמהלך נובע מעיכוב בהעברת השליטה בערוץ בגלל העתירות לבג"ץ נגד המכרז.

בשבוע שעבר המדינה ביקשה הארכה של חודש במתן תגובה לעתירה לבג"ץ, כך שההחלטה בנושא המכרז צפויה להתעכב בעוד מספר חודשים. עד כה הפעלת הערוץ נותרה בידי חדשות 2, המפעילה הקודמת. זאת לאחר העתירות השונות לבג"ץ של חדשות 2 ו-RGE, בעלת ערוץ 10, הטוענות כי הזכייה של ערוץ 20 היא באמצעות "הצעה תכסיסנית". אמנם המועצה גיבתה בתחילה בתוצאות המכרז ואת זכייתו של ערוץ 20, אך לאחרונה פורסם כי החליטה לקיים ועדת משנה שתבחן את הסוגיות השונות המערערות על הזכייה.

ערוץ הכנסת החדש של ערוץ 20 אמור להיות מופעל באמצעות חברה שבראשה יעמדו המנכ"ל מוטי שקלאר והעורך הראשי חגי גולן, שעזב את "גלובס" לפני כשנה. בערוץ 20 כבר גייסו מספר לא מבוטל של עובדים, כאשר הכוונה הייתה להתחיל ולהפעיל את הערוץ כבר בקיץ. ואולם בשל העתירות לבג"ץ והדחייה בהפעלת הערוץ, הם נאלצו כאמור לפטר כ-10 מהם.

בערוץ 20 סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully