וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה ברדיו כאן: לי-אור אברבך מונה לסמנכ"ל הרדיו

14.11.2017 / 17:16

אחרי שנה בלבד בעולם הרדיו הציבורי, לי-אור אברבך נכנס לנעליים הגדולות של קודמו בתפקיד, שמעון אלקבץ - וינהל את כל התחנות של קול ישראל מלבד רשת ב'. לאחרונה פורסם כי המכרז לתפקיד שונה, ותנאי הסף הופחתו מכיוון ש"לא נמצאו מועמדים מתאימים"

לי-אור אברבך. ראובן קסטרו
לי-אור אברבך/ראובן קסטרו

מועצת כאן אישרה היום (שלישי) את מינויו של לי-אור אברבך לסמנכ"ל הרדיו של התאגיד. ועדת האיתור בחרה באברבך שינהל את חטיבת הרדיו של כאן, הכוללת 8 רשתות שידור, בהליך מכרזי - זאת לאחר שעבד בחטיבת הרדיו של התאגיד במשך כשנה בלבד. בחודשים האחרונים הוא אף שימש ממלא מקום סמנכ"ל הרדיו במקומו של שמעון אלקבץ, שמונה למפקד גל"צ בקיץ.

בספטמבר פורסם ב"גלובס" כי המכרז לתפקיד שונה, ותנאי הסף הופחתו מכיוון ש"לא נמצאו מועמדים מתאימים לתפקיד". המכרז כבר היה אמור להיסגר באוגוסט, אך בתאגיד טענו כי אף אחד מהמועמדים לא עמד בתנאי בסף, לכן באוקטובר פורסם מכרז חדש. אברבך ינהל ויפקח על כל התחנות של קול ישראל מלבד רשת ב'.

לפני כשנה מונה אברבך לתפקיד מנהל מחלקת התוכן ברדיו ומנהל התחנות "כאן תרבות" ו"כאן רק"ע". אברבך מגיע מתחום העיתונות: את ראשית דרכו בעולם התקשורת עשה בתחנת רדיו דרום ולאחר מכן היה כתב תקשורת באתר וואלה! NEWS, כתב התקשורת של "מעריב" וב-2009 מונה לכתב התקשורת של "גלובס" ומאוחר יותר גם ערך את מגזין המדיה של העיתון - "פירמה". ב-2016 החל להגיש לסירוגין את "סוגרים חשבון" בטלוויזיה החינוכית, תחת ניהולו של אלדד קובלנץ, מנכ"ל התאגיד.

אברבך מסר: "אני מודה למועצה, ליו"ר גיל עומר, ולמנכ"ל אלדד קובלנץ על האמון שנתנו בי. אני חש כבר עכשיו את כובד האחריות, כמו גם גאווה גדולה. ברשתות הרדיו של כאן עובדים האנשים הטובים בתחומם, ומשימתנו המשותפת היא לשמור על הרדיו הציבורי רלוונטי, חדשני וכזה שכל ישראלי ימצא בו את עצמו. בעיקר, לעשות רדיו טוב".

קובלנץ אמר: "לי-אור אברבך חתום על מהפכת כאן תרבות ,פנינה ייחודית במרחב הרדיופוני בישראל וצפוי להוביל את החטיבה כולה באופן המקצועי ביותר, למחוזות חדשים ופורצי גבולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully