וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות נוספת נגד זהבי: "אני לא זוכרת שהתפשטתי או שרציתי לעשות את זה"

וואלה ברנז'ה

15.11.2017 / 8:55

הדס שטייף מפרסמת עדות נוספת על הטרדה מינית נגד השדרן, כשצעירה טוענת כי לפני 15 שנה נלקחה לכאורה לביתו כשהיא שתויה ושיכורה. זהבי: "אין לי מושג מי הנשים; 'הערפדית' שטייף מנהלת מסע אימתני נגדי". ב-103 הודיעו כי יערכו בדיקה

זהבי חושף: תלונה על תקיפה מינית הוגשה נגד מנכ"ל של חברת ענק. מערכת וואלה! NEWS
זהבי חושף: תלונה על תקיפה מינית הוגשה נגד מנכ"ל של חברת ענק/מערכת וואלה! NEWS
"אני זוכרת את הערב די בפלאשבקים. הוא הוציא אותי מהפאב, נכנסנו לאוטו והגעתי לבית שלו כשאני די מעולפת. זוכרת את עצמי עירומה אצלו במיטה אבל אני לא זוכרת שהתפשטתי או שרציתי לעשות את זה. זה היה כמו להיות גופה"

(עדכון: 20:55)

עדות נוספת על הטרדה מינית נגד השדרן נתן זהבי: כתבת גל"צ הדס שטייף פרסמה הבוקר (רביעי) על מקרה נוסף של צעירה שסיפרה כי לפני 15 שנה היא נלקחה לכאורה לביתו של זהבי כשהיא שתויה ושיכורה, שם היא מצאה את עצמה עירומה במיטתו. האשה אמרה: "הוא בא אליי בפאב, תפס לי את השיער ופשוט אמר ניחוח של אישה. הסניף אותו. נפגשתי אתו בפאב ומצאתי את עצמי עם כוס וויסקי ביד".

היא הוסיפה כי "אני זוכרת את הערב די בפלאשבקים. הוא הוציא אותי מהפאב, נכנסנו לאוטו והגעתי לבית שלו כשאני די מעולפת. זוכרת את עצמי עירומה אצלו במיטה אבל אני לא זוכרת שהתפשטתי או שרציתי לעשות את זה. זה היה כמו להיות גופה".

העדות הזו מצטרפת לעדות נוספת מתחילת השבוע שפירסמה כתבת הפלילים של גל"צ. מדובר במקרה שאירע גם הוא לפני 15 שנה בפאב בתל אביב, בזמן שצעירה שבילתה במקום סיפרה כי "הוא דיבר איתי כמה משפטים ופתאום הוא פשוט התנפל עליי, תפס אותי ונישק אותי בכוח. ממש הצמיד את השפתיים שלו וניסה לדחוף את הלשון, אני התנגדתי. הרגשתי מושפלת וחסרת אונים".

הצעירה ואחותה תיארו כי הן יצאו מהבר "מושפלות והמומות", וכי גם שאר המבלים במקום הופתעו ממה שאירע. לדבריה, אחותה מנעה ממנה להגיש תלונה - אך כעת, בעקבות גל הפרסומים בתקשורת על הטרדות מיניות, היא החליטה לספר את מה שאירע. בתגובה לעדויות השונות, ברדיו 103 מסרו כי השדרן נמצא בחופשה שתוכננה מראש וכי תיערך בדיקה עם שובו לתחנה.

"מבין עכשיו את שירו של אריק עיתונאי קטן, לא ידעתי שהכיר את שטייף"

"אין לי מושג מי הנשים שמתלוננות נגדי. מעולם לא אנסתי או תקפתי נשים. ההיפך...מוכן לכל חקירה-עימות-מכונת אמת בתחנת משטרה עם מי שמתלוננת נגדי"

זהבי הגיב לפרסומים בעמוד הפייסבוק שלו וכינה את המצב שבו הוא שרוי "חוסר אונים": "'הערפדית' הדס שטייף מנהלת מסע אימתני נגדי. אין לי מושג מי הנשים שמתלוננות נגדי. מעולם לא אנסתי או תקפתי נשים. ההיפך. מחבריי הטובים אני מבקש אמון. זה מטורף. אני מבין רק עכשיו את שירו של אריק עיתונאי קטן, לא ידעתי שהוא הכיר את הדס שטייף. סליחה אם לא אענה לכם. זו התמודדות קשה, חיי מונחים על כף המאזניים, למען הסר ספק אני מוכן מהרגע לכל חקירה-עימות-מכונת אמת בתחנת משטרה עם מי שמתלוננת נגדי".

בהמשך כתב: "לאורך עשרות שנים אני נלחם מעל גבי העיתון וברדיו נגד אנסים ופדופילים. כמי שחווה בגיל 12 שתי תקיפות מיניות אני מודע לפחד ולקיפאון והזיכרון שאי אפשר לשכוח. מאות נשים ובני משפחות של ילדים שהותקפו פנו אלי לסיוע, עזרתי להם ככל יכולתי בלי תאוות פרסום (חולנית כמו של הערפדית). אם חס וחלילה פגעתי במישהי בדיבור על רקע סקסיסטי אני מתנצל מכל הלב זה לא היה בכוונת זדון.
אני מבקש שתפו את שני הפוסטים האלו בכדי שיגיעו למה שיותר אנשים. אני הרוס".

עורך דינו של זהבי, ליאור אפשטיין, מסר בתגובה: "זהבי חסר אונים ומשולל כל יכולת להתמודד עם ענן ההאשמות שבחרתם להטיח בו. לא הייתם מפרטים את הדברים לגופם הייתם מקבלים תגובה מסודרת. במציאות של היום נראה שלא ניתן לערער על גזר דין תקשורתי". מאוחר יותר הודיע עורך דינו של זהבי כי שלח לשטייף מכתב התרעה לפני נקיטת הליכים משפטיים.

  • עוד באותו נושא:
  • נתן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully