וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן גרים בבית מזכוכית

15.11.2017 / 14:18

העדויות על הטרדות מיניות כנגד גבי גזית ונתן זהבי מאפשרות הצצה אל עבר אמירות והצהרות שהשמיעו בעבר הלא רחוק כלפי גברים אחרים שזכו לתלונות דומות. אז, מתברר, הם הביעו דעה נחרצת ביותר נגד התופעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איבדנו את הצפון". גזית וזהבי, במופת של השלכתיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
זהבי: "אסור להכליל אף פעם, אבל לאורך שנים ארוכות הסתירו את עבירות המין הנוראיות שמתבצעות במגזר החרדי... זה לא להאמין לכמויות, וזה נורא ואיום"

העדויות על הטרדות מיניות כנגד שדרני רדיו 103 גבי גזית ונתן זהבי מאפשרות הצצה, או נכון יותר האזנה, אל עבר אמירות והצהרות שהשמיעו בעבר הלא רחוק כלפי גברים אחרים שזכו לתלונות דומות. אז, מתברר, הם גינו את התופעה בכל תוקף. שתיקה מתברר, לא הייתה אופציה.

זהבי, שהשבוע פורסמו 2 עדויות נגדו על הטרדות מיניות, התייחס בעבר לנושא בתכנית הרדיו שלו ב-103. כך למשל, זהבי דיבר על הטרדות במגזר החרדי ואמר: "אסור להכליל אף פעם, אבל לאורך שנים ארוכות הסתירו את עבירות המין הנוראיות שמתבצעות במגזר החרדי... זה לא להאמין לכמויות, וזה נורא ואיום".

בתכנית אחרת, זהבי אמר למאזינה שדיברה על המתלוננות נגד ינון מגל: "למה את מגינה על ינון מגל?! את רוצה שהוא ישים לך יד בתחת?". המאזינה אמרה עוד, "ככה להרוס משפחה? היא צריכה להיות דפוקה במוח", וזהבי השיב: "מה הבעיה המינית שלך?". בתכנית של גזית בזמנו שהתייחס גם הוא לפרשת מגל, אמר השדרן: "ח"כ חייב לציבור גילוי נאות! ריח לא טוב עולה מכל הסיפור הזה". יצוין כי זהבי מכחיש את הטענות המתלוננות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אי אפשר להאמין שדברים כאלה נכתבים". שביט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המקרה הקלאסי של עיתונאי שמלא בעצמו"

גזית: "ועוד אחרי זה הוא בא ואומר הייתה אווירה של חיזור, זה התירוץ הכי סמרטוטי ומטופש ועלוב ששמעתי בחיים שלי כשגבר מטריד אישה"

גזית התייחס בעבר בתכנית שלו גם למאמר של שביט שטען כי יש לחון את קצב ואת אולמרט. גזית ציטט מהמאמר של שביט - שכתב "איבדנו את הצפון, איבדנו את שלטון הנורמה, הלכנו עד קצה הקצה של הטהרנות, בוא נשחרר את קצב ואולמרט" – והגיב לדברים בעוקצנות כשאמר: "אי אפשר להאמין שדברים כאלה נכתבים...כ"כ מרגיש לא נוח, להיות אזרח במדינה ששולחת אנס ומושחת אל הכלא".

לאחר מכן, כשהתפוצצה פרשת שביט, גזית אמר: "מצד אחד הפרשה הגעילה אותי בטירוף, מצד שני לא הפליאה אותי לחלוטין. המקרה הקלאסי של עיתונאי שמלא בעצמו – מי שרואה אותו בטלוויזיה רואה עד כמה הוא מלא בעצמו - שנוסע לארה"ב ל-48 שעות ועוד אפילו ב-48 שעות, עוד אחרי טיסה ארוכה, לא יכול להחזיק את ההוא במכנסיים בלי להפעיל אותו, אם לא באופן פיזי אז באופן מנטלי. ועוד אחרי זה הוא בא ואומר הייתה אווירה של חיזור, זה התירוץ הכי סמרטוטי ומטופש ועלוב ששמעתי בחיים שלי כשגבר מטריד אישה".

גזית המשיך ואמר באותה התכנית: "עו"ד טלי גוטליב מתמחה בדין הפלילי, אשת שיחה ראויה תמיד כי היא חושבת בערך כמוני...", וגוטליב השיבה: "זאת המחמאה היחידה שהעלית בדעתך?". גזית ענה: "לא, כי יש לה קול צלול, וצדודית זה...ועוד רגע, אם נמשיך לדבר ותהיה אווירת חיזור, אני אנסה לנשק אותך – את מבינה איך זה עובד?".

יש לציין כי בגלל הריאיון של גוטליב בתכנית של גזית ב-103 לפני כשבועיים, והדברים שהיא והשדרן אמרו כשהתייחסו לגל הפרסומים על ההטרדות המיניות בתקשורת – הובילו בסופו של דבר לחשיפה של דנה ויס על גזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully