וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עת דיבה הגיעה: שטייף תובעת את זהבי - שהצהיר כי יתבע אותה

19.11.2017 / 13:05

(עדכון) עיתונאית גל"צ הגיבה להצהרה של שדרן 103, שהתייחס בפתח התכנית שלו לעדויות שהצטברו נגדו על הטרדה מינית והצהיר כי בכוונתו להגיש תביעה נגד שטייף שחשפה את הפרשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

(עדכון: 14:00)

השדר נתן זהבי חזר לתכנית שלו ב 103FM לאחר ששהה בחופשה מתוכננת בשבועיים האחרונים. בפרק הזמן הזה פורסמו עדויות של מספר נשים הטוענות כי הטריד אותן מינית. זהבי עצמו התייחס בפתח התכנית היום (ראשון) לפרשה והצהיר כי בכוונתו להגיש תביעה נגד עיתונאית גל"צ הדס שטייף שחשפה את הפרשה. שטייף מצידה הודיעה כי תגיש ביממה הקרובה תביעת דיבה נגד זהבי, 103fm ואתר מעריב.

שטייף אמרה: "עוד לא היה תקדים כזה שכלי תקשורת אפשר להשתלח באופן כל כך לא ענייני בעיתונאי רק בגלל שהוא הביא עדויות". היא הוסיפה כי "כמו שהוא מקבל תגובות תמיכה מכל מיני, כמות תגובות התמיכה, החיזוקים והעדויות שממשיכות להגיע נגדו גם היא לא נגמרת".

מוקדם יותר היום (ראשון), זהבי אמר בתכניתו: "מעולם לא תקפתי, מעולם לא אנסתי, אני יודע שיש לי פה שלפעמים הוא מלוכלך - מי שלא נלחם על חפותו סימן שהוא אשם". עוד אמר, "כל מי שחושב שנמלטתי או שאני מתחבא - אני לא. אני לא חושש ולא מפחד וחוזר לעבודתי כרגיל. ההבדל היחידי מהיום שיצאתי לחופשה עד שחזרתי זה שירדתי 5 קילו מעצבים, ואני מודה להדס שטייף על כך". זהבי אמר כי כתב התביעה נמצאת בשלבי שיוף, ותוגש כבר היום או מחר לבית המשפט.

אתמול התייחס השדרן לחשיפה של שטייף לפיה רה"מ לשעבר אהוד אולמרט הטריד אותה מינית בעבר באחד מאולפני הטלוויזיה. זהבי פרסם בפייסבוק פוסט שבו כתב: "הדס "הערפדית" שטייף. את טוענת היום בשבת "משגליי שכל " תרבות שראש הממשלה אהוד אולמרט הטריד אותך מינית ותקע את לשונו המבחילה באוזנך. את אשה חזקה, לוחמת, דואגת, למה לא התלוננת במשטרה. שבת תרבות בשבוע הבא במטולה בטח תטעני שטרומפלדור תפס לך את הראש בשתי ידיו והוריד אותו לעבר שלפוחית השתן למרות שהיתה לו רק יד אחת. (הפיצו ברבים)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully