וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד היועצת של שוקן - שוקן הבת

19.11.2017 / 16:01

ליאורה שוקן, בתו של מו"ל "הארץ" עמוס שוקן, מייעצת לאחרונה בהתנדבות למנכ"ל הקבוצה רמי גז בנושא שיווק דיגיטלי - כך נודע לוואלה ברנז'ה

עמוס שוקן. ראובן קסטרו
עמוס שוקן/ראובן קסטרו

ליאורה שוקן, בתו של מו"ל "הארץ" עמוס שוקן, מייעצת לאחרונה לעיתון - כך נודע לוואלה ברנז'ה. היא מעניקה ייעוץ בהתנדבות בנושא שיווק דיגיטלי למנכ"ל קבוצת שוקן, רמי גז. יש לציין כי שוקן עובדת בחברת "אורקל".

ברקע לכך יש לציין חשיפת וואלה! NEWS מתחילת החודש, לפיה יו"ר הקואליציה דוד ביטן מעוניין ליזום מהלך לשינוי חלוקת תקציבי הפרסום הממשלתיים בעיתונים המודפסים, כך שהנתח התקציבי המופנה לפרסום בעיתון מסוים יותאם לתפוצה ולפופולריות של העיתון. המהלך צפוי לחזק את העיתונים הגדולים כמו "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום" אך נועד לפגוע דרמטית ב"הארץ", שנהנה כיום מתקציבי פרסום גבוהים ביחס לשיעור החשיפה שלו באוכלוסייה.

בנוסף לכך, לאחרונה החל מהלך של תכנית קיצוצים רחבה בקבוצה. שוקן וגז הודיעו כי תכנית הקיצוצים תכלול פיטורים של כ-10 עובדים, במקום כ-30-40 עובדים עליהם דובר בהתחלה. למרות הפרסום על איחוד מערכת דה מרקר עם "הארץ" - המערכות יישארו מופרדות, כפי שהצהיר בעבר שוקן בפני וואלה ברנז'ה.

עוד אמר שוקן בפגישה עם העובדים שהתקיימה לפני מספר שבועות במערכת "הארץ" כי מוסף המרקרוויק לא יבוטל, וכי התוכן השיווקי בקבוצה ימשיך להתפרסם, אך "בקבוצת 'הארץ' אף עיתונאי לא יכתוב לעולם תוכן שיווקי. אנחנו לא נידרדר לנורמות של העיתונים האחרים כמו בידיעות אחרונות".

ב"הארץ" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully