וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוצת ידיעות נערכים שוב לקיצוצים - בתחילת 2018

21.11.2017 / 13:21

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי על הפרק מהלך קיצוצים נוסף בקבוצת "ידיעות אחרונות" – כשהפעם ההערכה היא שעל המוקד המוספים והמדורים הכלכליים. עוד שוקלים בקבוצה: איחוד של "כלכליסט" ו"ממון"

בית ידיעות אחרונות בראשון לציון. ראובן קסטרו
בית ידיעות אחרונות בראשון לציון/ראובן קסטרו

כשנתיים לאחר המעבר לראשון לציון, שלווה במהלכים רבים של איחוד תקנים ובגלי צמצומים במערכות העיתונים השונים של קבוצת ידיעות, לוואלה ברנז'ה נודע כי על הפרק מתבשל מהלך קיצוצים נוסף – כשהפעם על המוקד המוספים והמדורים הכלכליים. בשלב זה לא ברור עדיין אם המהלך יכלול פיטורים, ואולם הוא אמור לצאת לפועל בתחילת 2018.

גורם בקבוצה המעורה בפרטים אמר היום (שלישי) לוואלה ברנז'ה כי "יש כרגע קונצנזוס שהשינוי הדרמטי בקבוצת ידיעות צריך להתרחש במוספים ובמדורים הכלכליים - "ממון", "כלכליסט" ו-ynet כלכלה". גורם אחר מאשר את הדברים, וטוען כי כבר כמה חודשים בוחנים בקבוצה מהלך עליו דובר רבות בשנים האחרונות – האיחוד של מוסף "ממון" עם "כלכליסט", כאשר העיתון החדש יכלול מיתוג מחדש ואריזה גרפית חדשה.

ואכן, גורם ב"כלכליסט" אמר לוואלה ברנז'ה כי "העובדים בעיתון נמצאים בלחץ לקראת ינואר. הם חשים שניתן להחליף אותם בעובדים מהמוסף בידיעות, ומאמינים שבגלל שהם נחשבים לקטנים יותר, ובעלי פחות כוח בקבוצה – הם יהיו אלה שבסוף יפוטרו". הגורם לא פוסל את העובדה שגם חלקים אחרים בקבוצת ידיעות יספגו את גל הקיצוצים שעל הפרק, אך סבור ש"כלכליסט" יהיה זה שישלם את המחיר הכבד ביותר.

אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי מוסף "ממון" של ימי ראשון הופחת לאחרונה ל-8 עמודים בלבד, כאשר הנפגע הבלעדי, בינתיים, הוא מדור המחשבים, זאת בעוד כוחו של "כלכליסט" נשאר איתן.

טרם התקבלה תגובה מידיעות אחרונות, ומוועד העיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully