וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הפיטורים: הופשטיין תובע מגל"צ 600 אלף ש'

21.11.2017 / 17:24

בכתב התביעה אשר הגיע לידי וואלה ברנז'ה, טוען ראש דסק התחקירים לשעבר בגל"צ כי הופעלה עליו צנזורה בוטה. עוד הוא טוען להתעמרות מצד מפקד התחנה לשעבר ירון דקל וראש החדשות אבי ברזילי. דקל בתגובה: "הופשטיין קוזאק נגזל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צנזורה בוטה". הופשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
הופשטיין הוחתם בגלצ בהיקף של חצי משרה בשנת 2015, והשתכר בסכום של כ-7 אלף שקל. ואולם לטענתו, היקף שעות העבודה בפועל היה גבוה בהרבה והסתכם בעבודה "מסביב לשעון"

לאחר הפיטורים: אבנר הופשטיין תובע פיצויים בשווי 600 אלף שקל ממשרד הביטחון - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ראש דסק התחקירים לשעבר בגלצ טוען בתביעה בין היתר להתעמרות מצד מפקד התחנה ירון דקל ומצד ראש מערכת החדשות לשעבר אבי ברזילי.

עוד נכתב בכתב התביעה, אשר הגיע לידי וואלה ברנז'ה, כי הופעלה על הופשטיין צנזורה בוטה וכי חלק מתחקיריו נפסל ממניעים לא ענייניים. הופשטיין סבור כי "התחנה הפרה את כללי העיתונות והאתיקה המקצועית". עוד הוא טוען כי פוטר מבלי שניתנה לו זכות אמיתית לשימוע כדין, דבר המהווה מעשה שלא בתום לב ולא כדין.

הופשטיין הוחתם בגלצ בהיקף של חצי משרה בשנת 2015, והשתכר בסכום של כ-7 אלף שקל. ואולם לטענתו, היקף שעות העבודה בפועל היה גבוה בהרבה והסתכם בעבודה "מסביב לשעון". עוד נכתב כי לאחר מינוי של ברזילי לתפקיד ראש מערכת החדשות - בוטלו להופשטיין משמרות עריכה בתכנית הבוקר של התחנה מבלי שהממונים עליו הודיעו לו על כך.

במקביל לכך, לדבריי הופשטיין בגלצ גם הפסיקו לבקש ממנו להחליף בהגשה את יעל דן ביומן הצהריים של התחנה. הגשה נוספת שנמנעה ממנו היא של התכנית הצרכנית "יהיה בסדר", אשרהגיש מדי פעם כשהחליף את המגיש הקבוע אביב לביא.

אירוע מחווה לאריה גולן בצוותא , ספטמבר 2016. מגד גוזני
"אנשי קבע ואזרחים נוספים איבדו את מקום עבודתם". דקל/מגד גוזני

דקל: "רק שמו של הקוזאק הנגזל הופיע בתקשורת"

הופשטיין פוטר סופית מגלצ בחודש יוני האחרון. בתחנה הסבירו בזמנו את הפיטורים בקיצוצים הכרחיים במצבת כוח האדם, ואולם גורמים בתחנה - בראשם הופשטיין עצמו, סברו כי מדובר במניעים אחרים.

ירון דקל מסר לוואלה ברנז'ה בתגובה: "גלי צה"ל פעלה עשרות שנים ובהצלחה יתרה, גם ללא מחלקת תחקירים. אני הבאתי את אבנר הופשטיין לתפקיד, אך כשצה"ל מקצץ וסוגר טייסות וחטיבות גם מחלקת תחקירים בגל"צ יכולה להיסגר. אנשי קבע ואזרחים נוספים איבדו את מקום עבודתם ונפגעו בתהליך הקיצוצים הכואב של תר"ש גדעון עליו החליט הרמטכ"ל, אך פעם אחר פעם רק שמו של הקוזאק הנגזל אבנר הופשטיין מקבל הדים בתקשורת".

טרם התקבלה תגובת גל"צ וכן תגובת משרד הביטחון. גם תגובתו של אבי ברזילי טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully