וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ vs ברנע: "הבכיר מבין כתבי ידיעות אחרונות חי בתקופת האבן"

21.11.2017 / 20:43

אחרי הפוגה, הקרבות בין חה"כ לפרשן ידיעות אחרונות מתחדשים, זאת בעקבות מאמר של ברנע שביקר את קמפיין me too: "הקמפיין ליחך גם את כנף בגדו של חברו הטוב אולמרט, ונמאס לו להתאפק; פעם, הדברים שברנע נהג לכתוב היו שיקוף של עמדת המערכת"

נחום ברנע. צילום ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
נחום ברנע/ראובן קסטרו, צילום ראובן קסטרו

לאחר הפוגה, הקרב בין שלי יחימוביץ לנחום ברנע חוזר למערכה נוספת: חברת הכנסת ביקרה הערב (שלישי) את פרשן ידיעות אחרונות בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה. זאת בעקבות המאמר של ברנע שפורסם בעיתון, שבו הוא יצא נגד קמפיין me too - אותו מקדם ידיעות אחרונות. בין היתר טוענת חברת הכנסת כי ברנע מגן בטורו על רה"מ אולמרט שהואשם לאחרונה על ידי העיתונאית הדס שטייף בהטרדה מינית.

יחימוביץ כותבת: "הופה הופה, תראו מי מתעורר מקמפיין #MeToo! העיתונאי נחום ברנע שעד עכשיו שתק, אבל עכשיו (ניחוש, ניחוש) הקמפיין ליחך גם את כנף בגדו של חברו הטוב אולמרט, ונמאס לו להתאפק. כן, הוא אומר במתק שפתיים בלתי אמין בעליל, המטרה קדושה, אבל הוא נורא מודאג מכך שהקמפיין (שהמוביל המרכזי שלו הוא עיתונו, ידיעות אחרונות!) יפגע במטרה החשובה".

היא מוסיפה כי "בטח ברנע. המטרה נורא חשובה לך. לך במיוחד. אתה ממש פוחד לשפוך את התינוק עם המים, אלא שבחוסר מודעות תהומי אתה לא קולט שאתה, אתה המים העכורים שבהם שכשכו בבטחה עברייני מין סדרתיים. זה אותו ברנע שהתחנף לנשיא האנס קצב ועשה איתו ראיון מלטף, אוהד ואמפטי אחרי שכבר הורשע באונס".

עוד טוענת יחימוביץ כי "זה אותו ברנע שכדי לדווח על שיחה בין דן מרידור לבין סגנית השר ציפי חוטבלי, תיאר את חוטבלי כמי ש"גהרה" אל מרידור". ותאמינו לי, זה רק קומץ דוגמאות למיזוגניה של העיתונאי הבכיר חתן פרס ישראל. והנה היום, עיניכם הרואות, הוא הופך לאח חומל ודואג. על הדרך הוא כמובן עולב בהדס שטייף האמיצה, שדיווחה כי חברו הטוב, אהוד אולמרט, תקף אותה מינית. יצא המרצע מן השק... כל המאמר המשונה הזה, נולד לעולם בהנמקה המופרכת שברנע שלנו נורא דואג לקורבנות, כי הקמפיין יעורר "תגובת נגד". מאוד אמין, ברנע. הרי כל מה שכתבת, הוא-הוא תגובת הנגד".

לסיכום היא כותבת, "פעם, הדברים שברנע נהג לכתוב, היו שיקוף של עמדת המערכת. הוא וידיעות אחרונות היו כמעט אחד. אבל השנים נקפו, וידיעות אחרונות של ימינו אלה בחר באופן מעורר הערכה, אפקטיבי ועוצמתי להיות המוביל של #MeToo הישראלי. בקיצור, העיתון של ברנע חי ב2017 אבל בכיר כותביו חי בתקופת האבן".

ברנע בחר שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully