וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורביץ עושה דן כנר: איך קיבל את פניו של נתניהו?

23.11.2017 / 14:24

בטקס שנערך לכבוד חניכת כביש 31 במעמד רה"מ, החמיא מנחם הורביץ, כתב "התכנית הכלכלית", לנתניהו - ואמר: "גם מתנגדיך הגדולים ביותר באופוזיציה מסכימים שעשית מהפכה בתחבורה, אתה תיכנס לדפי ההיסטוריה". הורביץ: "אף אחד לא עבר על דברי הקריינות שלי"

מנחם הורוביץ/צילום: בני בן סימון

לא ברור אם זה הפיצול, שדווקא חיזק את המותג של חדשות 2, או סתם משהו באוויר - אבל לאחרונה ניכר שחלק מכתבי החברה לא ממש בוררים מילים כשמדובר באהדה לרה"מ בנימין נתניהו.

כך למשל, בטקס שנערך היום (חמישי) לכבוד חניכת כביש 31 במעמד רה"מ אשר אותו הנחה כתב "התכנית הכלכלית" מנחם הורביץ, הזמין האחרון את נתניהו לבמה והוסיף: "גם מתנגדיך הגדולים ביותר באופוזיציה מסכימים שעשית מהפכה בתחבורה, אתה תיכנס לדפי ההיסטוריה".

מנחם הורביץ. ברני ארדוב
זמן ברכות א'/ברני ארדוב

לפני כחודש כתב חדשות 2 עופר חדד פרגן אף הוא לרה"מ נתניהו כאשר צייץ בחשבון הטוויטר שלו איחול יומולדת: "זמן מצויין לברך את ראש הממשלה לרגל שישים ושמונה שנותיו שבחלקן תרם לא מעט דברים טובים למדינה או לפחות ניסה. ביתר השנה אפשר לדון באלה שפחות". לאחר מכן חדד הסיר את הציוץ המדובר, שספג ביקורת ברשתות החברתיות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עופר חדד ציוץ. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
זמן ברכות ב'/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

כזכור, המגיש והקריין דן כנר, מרשות השידור ז"ל וכיום בתאגיד, עורר סערה בטקס ציון שנה לאסון השריפה בכרמל כשאמר כי נתניהו "יזם, רתם, עודד, הקים וסייע", וציין כי "היה הראשון להגיב ולרתום את כל המאמצים" כדי להתמודד עם האסון. הדברים נאמרו בזמן שמבקר המדינה ערך בחינה של האחראים לאסון. בראיון ל"סופשהשבוע" אמר כנר: "סברתי שכקריין ממלכתי לא ראוי שאקרא אותם, אבל, אז יצאה הוראה אחרונה שאין לשנות ולו מילה אחת. איש איננו מצפה ממני שאעזוב טקס, מה גם שאי אפשר לסרב לראש הממשלה".

הורביץ מסר בתגובה: "אף אחד אבל אף אחד לא עבר על דברי הקריינות שלי כולל לשכת ראש הממשלה ולכן להשוות את הטקס של חנוכת כביש לטקס ממלכתי אותו הנחה דן כנר הוא מוזר. ממקום הטקס ליד חורה חזרתי לקריית שמונה בכבישים עוקפים ורחבים שנסללו בתקופת ממשלת נתניהו. ולסיום אף אחד לא ביקש, רמז או דרש את ההתייחסות שלי בטקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully