וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוכפז שם תנור: עמית אהרנסון מצטרף לחדשות עשר

28.11.2017 / 15:22

העיתונאי עמית אהרנסון מצטרף לחדשות עשר שם יערוך ויגיש מוסף שבועי בענייני תרבות אוכל במהדורה המרכזית תחת השם "שיטת השקשוקה" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בהמשך צפוי אהרנסון להשתלב בתפקידי הגשה נוספים

עמית אהרונסון. אסף קרלה,
עמית אהרונסון/אסף קרלה

העיתונאי עמית אהרנסון (35), מצטרף לחדשות עשר, שם יערוך ויגיש מוסף שבועי בענייני תרבות אוכל במהדורה המרכזית תחת השם "שיטת השקשוקה" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. אהרנסון ישמש גם ככתב מגזין של תכניות החדשות ובהמשך צפוי אהרנסון להשתלב בתפקידי הגשה נוספים.

עמית אהרנסון החל את דרכו העיתונאית בגלי-צה"ל, שם שימש כעורך חדשות החוץ. בהמשך עבד כעורך בדסק החדשות של העיתון "מעריב", שם גם החל בכתיבה על ענייני אוכל עם מינויו למבקר המסעדות של המקומון "זמן תל אביב". אהרנסון ייסד והגיש את פינת "חדשות האוכל" בתכניתו של גיא פינס בערוץ עשר. בתפקידו האחרון הגיש אהרנסון, לצדה של ריטה גולדשטיין, את "חדשות האוכל של ישראל", ששודרה בשידור חי, מדי יום, בשידורי "קשת" בערוץ 2. במקביל אהרנסון משמש זה כשבע שנים כמבקר המסעדות של המקומון הירושלמי "כל העיר" מרשת שוקן, שם הוא כותב יחד עם איש ערוץ הספורט, יהונתן כהן, את המדור "אוכלים צהריים".

אהרנסון הוא בעל תואר מאסטר מהאוניברסיטה למדעי הגסטרונומיה שבצפון איטליה, האוניברסיטה של תנועת ה-Slow Food, מעביר סיורי אוכל והרצאות, ומבשל באירועים מיוחדים.

עמית אהרונסון אמר היום לוואלה ברנז'ה: "אני שמח וגאה להצטרף לחברת החדשות של ערוץ 10, ושמח על ההזדמנות שניתנת לי להמשיך ולהביא את סצינת האוכל הישראלית - על כל גווניה השונים - ללב הפריים-טיים הטלוויזיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully