וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו ת"א קורץ לנוטשי 88fm - ומגייס את אחד המתפטרים הבולטים

29.11.2017 / 11:38

לוואלה ברנז'ה נודע כי ברדיו גייסו את מגיש הרדיו הוותיק, גל אפלרויט אשר התפטר לפני חודשיים מ-88 תוך ביקורת על התחנה. גם מבקר הטלוויזיה והמוזיקה של "ידיעות אחרונות" עינב שיף, ומבקרת המוזיקה של "הארץ" חולית בלאו יצטרפו לרצועה לילית חדשה

גל אלפרויט. יח"צ,
גל אלפרויט/יח"צ

רדיו תל אביב FM102 משיק רצועת מוזיקה לילית יומית חדשה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הרצועה, שתשודר מדי ערב משעה 21:00 עד 23:00 ברדיו, באתר האינטרנט ובאפליקציה - תנסה להגיע גם לקהל המאזינים המאוכזב של רדיו 88fm. כך לדוגמא, ברדיו גייסו את מגיש הרדיו הוותיק, גל אפלרויט אשר התפטר לפני חודשיים מ-88 תוך ביקורת ואמירות בסגנון: "כאן מסרסים ומורידים את הרמה". אלפרויט אמר אז "הובהר לי שאני לא רצוי גם כשלא קיבלתי אישור להתראיין בכתבה שרצו לעשות על 88 בתוכנית התחקירים של התאגיד".

גם מבקר הטלוויזיה והמוזיקה של עיתון "ידיעות אחרונות" עינב שיף, וחולית בלאו, מבקרת מוזיקה ב"הארץ" ויוצאת "קול הקמפוס" - יצטרפו לרצועה.

השלושה מצטרפים אל שאול מזרחי, בעלי מועדון "בארבי" שמכנס בכל יום ראשון, כבר חמש שנים ברציפות, את הפרלמנט שלו יחד עם יהודה גרף, וחברים נוספים מעולם הרוק והמוזיקה. ואל דני סידס, שמשדר ברדיו תל אביב מיום הקמתו.

הלילה החדש של רדיו תל אביב יתחיל בשמונה בערב, עם רצועת המומחים הכוללת את: פרופ' יריב יוגב ודר' רונית אלמוג, דר' דניאל דריי, רועי כהן וליאת רון, פרופ' יהודה אדלר וחברי "סנהדרינק". בתשע רצועת המוזיקה הייחודית, ומאחת עשרה בלילה השידור החוזר של "טייכר וזרחוביץ'" הזוכה לפופולאריות רבה.

ברדיו תל אביב אמרו היום כי "דווקא בעידן של שירותי האזנה דיגיטליים קיים עדיין ביקוש גדול מצד המאזינים לתכניות מוזיקה אישיות המתבססות על טעם סלקטיבי, ייחודי ככל שיהיה. מגישי רצועת הלילה החדשה מביאים איתם עולמות תוכן שונים שיעניקו למאזינים חוויה מוזיקלית שונה ומרתקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully