וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תלונה על הטרדה מינית: NBC הודיעה על פיטורי מאט לאואר

וואלה ברנז'ה

29.11.2017 / 14:27

רשת הטלוויזיה האמריקאית NBC הודיעה הבוקר על פיטוריו של המגיש המרכזי של מהדורת חדשות הבוקר שלה והטאלנט הוותיק, עקב תלונה שהתקבלה לגביו בנוגע להטרדה מיניות. הוא מבכירי העיתונאים והמגישים של הרשת ושכרו השנתי מוערך ביותר מ-25 מיליון דולר

מאט לאואר. AP
מאט לאואר/AP

רשת הטלוויזיה האמריקאית NBC הודיעה הבוקר (רביעי) על פיטוריו של המגיש המרכזי של מהדורת חדשות הבוקר שלה והטאלנט הוותיק, מאט לאואר, עקב תלונה שהתקבלה לגביו בנוגע להטרדה מיניות. ברשת חוששים כי תלונות נוספות נגדו עשויות להתקבל בקרוב.

"ביום שני בערב קיבלנו תלונה מפורטת מקולגה על אודות התנהגות מינית בלתי הולמת במקום העבודה אשר בוצעה על ידי מאט לאואר", כתב אנדרו לק, נשיא חדשות NBC, בתזכיר ששלח לעובדי החברה. הוא כתב כי ההאשמות נגד לאואר "מציגות, לאחר בדיקה מעמיקה, הפרה ברורה של הסטנדרטים של החברה. כתוצאה מכך, החלטנו להפסיק את העסקתו".

נשיא NBC רמז כי ייתכן וצפויות תלונות נוספות נגד המגיש הפופולארי. "בעוד שמדובר בתלונה הראשונה שהתקבלה אי פעם על התנהגותו במהלך 20 השנים בהן הוא מועסק בחדשות NBC, הוצגה בפנינו סיבה להאמין כי ייתכן ואין מדובר במקרה בודד". לאואר הוא מהטאלנטים בעלי השכר הגבוה בחדשות NBC, ושכרו השנתי מוערך ביותר מ-25 מיליון דולר.

שותפתו של לאואר להגשת חדשות הבוקר, סוואנה גאת'רי, הודיעה על החלטת הרשת בתכנית ששודרה היום בבוקר. כאשר היא דומעת, אמרה גאת'רי: "כל מה שאנחנו יכולים לומר הוא שאנחנו שבורי לב. אני שבורת לב, עבור הקולגה האמיצה שצעדה קדימה וסיפרה את סיפורה". את לאואר תיארה כ"ידיד יקר, יקר", והוסיפה: "איך אפשר ליישב את האהבה שאתה רוחש למישהו, עם הגילוי שהם התנהגו באופן לא ראוי?".

מאט לאואר, שיהיה בן 60 בסוף השנה, הוא מבכירי העיתונאים והמגישים של חדשות NBC אליה הצטרף בסוף שנות ה-90. הוא הגיש שורה ארוכה של מגוון תכניות חדשות ברשת ודיווח עבורה מקומות שונים בעולם, כמו כן הוא הנחה באופן קבוע את הטקסים והמשחקים האולימפיים וראיין אישים בכירים ומנהיגים - בהם הילארי קלינטון ודונאלד טראמפ, כמועמדים לנשיאות. הוא טרם פרסם תגובה מטעמו לפיטוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully