וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן עורך אתר כלכליסט לשעבר מונה לעורך ביזפורטל החדש

30.11.2017 / 10:34

אלי שמעוני עבד בחמש השנים האחרונות בכלכליסט, בין היתר כסגן עורך האתר, ובסך הכל כ-13 שנים בקבוצת ידיעות אחרונות. ביזפורטל השיק רק לפני שבוע אתר בנראות חדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלי שמעוני יערוך את אתר ביזפורטל - כך נודע לוואלה ברנז'ה. שמעוני עבד בחמש השנים האחרונות בכלכליסט, בין היתר כסגן עורך האתר, ובסך הכל כ-13 שנים בקבוצת ידיעות אחרונות. הוא יעבוד בשיתוף פעולה עם עורך אתר אייס, הכפוף לאתר ביזפורטל, שניהם מקבוצת קו מנחה.

ביזפורטל השיק רק לפני שבוע אתר בנראות חדשה, איתו עלו גם סדרות וידאו מקורי חדשות, מדורים וכלים חדשים. האתר הכריז כי הוא מתכנן שידרוגים נוספים בפלטפורמה כולל באפליקציה ובאתר המותאם במובייל.

אלי שמעוני מסר: "קבוצת ידיעות אחרונות הייתה לי בית במשך 12 שנים נפלאות - ב-ynet, בממון ובכלכליסט. אני רוצה להודות לגלית חמי שנתנה בי אמון במשך השנים. כעת, אני נרגש להצטרף למערכת ביזפורטל ולקבוצת קו מנחה. ביחד עם הצוות המוביל באתר, ניצור עולמות תוכן חדשים בשוק ההון, במטרה לספק ערך ועניין לגולשים"

מנכ"לית ביזפורטל, ליטל צדוק זיו מסרה: "אני מברכת את אלי על הצטרפותו למהלך ההתחדשות של ביזפורטל. לאלי יש ניסיון וידע מעמיק בעולם העסקי ובשוק ההון והוא יתרום רבות לתהליך ההתחדשות והצמיחה שאנו מובילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully