וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדותו השנייה: ערוץ הילדים יעבור לפרטנר וסלקום tv

3.12.2017 / 14:40

אחרי שנים בפלטפורמות המסורתיות HOT ו-yes הודיעו לאחרונה פרטנר tv וסלקום tv כי חתמו עם חברת RGE על הסכמים ארוכי טווח נרחבים לשידור ערוץ הילדים של הקבוצה

ערוץ הילדים. יחצ,
ערוץ הילדים/יחצ

לאחר שהוסר מיס לפני כשנה ובקרוב הוא יורד גם מהוט - ערוץ הילדים מודיע היום (ראשון) כי החל מסוף השנה הוא יהיה זמין בסלקום tv - בנוסף לפרטנר tv. "אחרי שנים בפלטפורמות המסורתיות הודיעו לאחרונה פרטנר tv וסלקום tv כי חתמו עם חברת RGE על הסכמים ארוכי טווח ונרחבים לשידור ערוץ הילדים של הקבוצה", לשון הודעת החברה.

לאחר שבעבר תכני ערוץ הילדים של RGE היו שונים, בין הערוץ ששודר ביס לעומת ערוץ הילדים ששודר בהוט, מעכשיו מדובר יהיה בערוץ אחד בעל תכנים זהים בפרטנר או בסלקום. בין התכנים שניתן יהיה לראות: גאליס, אלישע, השמיניה, ארתור, הפיג'מות, המלון של פיני, מה בכריש ועוד. את המהלך ילווה קמפיין שיושק היום תחת הסלוגן "מתחברים למקום האמיתי".

מערוץ הילדים נמסר: "אנחנו שמחים להשיק את החבילות הנרחבות שלנו עם התוכן שברשותנו לילדי ישראל. זו הפעם הראשונה שבה תכני הערוץ יתרכזו בחבילה מורחבת ואטרקטיבית לצופי הערוץ. בהזדמנות זו נודה לחברינו ב-HOT על שהיו עבורנו בית חם במשך שנים ואפשרו לנו להגשים חלומות ולהפוך לערוץ הדומיננטי והמוביל בקרב ערוצי הילדים עם מותגים שהפכו לנכס צאן ברזל בתרבותם של רבים מילדי ישראל. אנו מבטיחים שנמשיך לעשות את הערוץ הטוב ביותר גם בעתיד ולהביא תכני מקור חדשים ואיכותיים לצד תכניות רכש מהמובילות בעולם".

מפרטנר נמסר: "פרטנר tv מברכת על ההחלטה של ערוץ הילדים להתקדם מהפלטפורמות הישנות, וגאה בשותפות עם ערוץ הילדים, שהיה חלק מפרטנר tv מיום ההשקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully