וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לסכסוך עבודה בתאגיד? "ההנהלה מנותקת ממה שקורה בשטח"

3.12.2017 / 16:24

ועד הפעולה בתאגיד שלח מכתב לעובדים שבו עדכן על המגעים שמתנהלים מול ההנהלה. עובדי כאן טוענים כי ההנהלה אינה ערה לקשיים ואינה מקדמת את המו"מ להסכם קיבוצי, תוך נקיטת "שורה של צעדים מקוממים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"בימים האחרונים החלה ההנהלה גם בהפצת טופסי מישוב שבהם נדרשים העובדים לכתוב לעצמם יעדים שאי עמידה בהם או כישלון בביצועם עלולים לשמש נגדם בעתיד"

בדרך לסכסוך עבודה בתאגיד? בארגון עובדי כאן טוענים כי ההנהלה "מנותקת ממה שקורה בשטח", אינה ערה לקשיים שחווים העובדים ואינה מקדמת את המו"מ להסכם קיבוצי. ועד הפעולה בתאגיד שלח היום (ראשון) מכתב לעובדים שבו עידכן על המגעים שמתנהלים מול ההנהלה.

במכתב נטען כי "לצערנו, פעם אחר פעם גילינו כי ההנהלה אינה משנה את דרכה ומטילה את החלטותיה באופן חד צדדי, ללא כל התייחסות לעובדים או לנציגיהם. בחודשים האחרונים ביצעה ההנהלה שורה של צעדים מקוממים: שינויים חד צדדיים בתנאי העסקה ובשעות עבודה ללא תגמול; שינוי חד צדדי בתגמול על עבודה בשבת; הרעה באחזקת הרכב וההסעות; ופיטורי עובדים, ובכלל זה פיטורי עובדי רשות השידור לשעבר באופן שמפר את התחייבות התאגיד ואת ההסכמים המחייבים שבין ההסתדרות לבין משרד האוצר".

בנוסף נכתב: "בימים האחרונים החלה ההנהלה גם בהפצת טופסי מישוב שבהם נדרשים העובדים לכתוב לעצמם יעדים שאי עמידה בהם או כישלון בביצועם עלולים לשמש נגדם בעתיד. בניגוד למקובל במגזר הציבורי – מהלך זה אינו כולל תמורה הולמת. מצער לראות שההנהלה מתקשה להבין שהעובדים אינם האויבים של השידור הציבורי - אלא השותפים העיקריים להצלחתו. ההנהלה מסרבת להבין שפגיעה בעובדים כדי לצמצם הוצאות לא תניח את דעתם של הגורמים הרוצים לפגוע בתאגיד".

לסיכום נכתב," צר לנו על כך שההנהלה עד כדי כך מנותקת ממה שקורה בשטח, שבדלתיים סגורות קראה לדרישות הביניים של הוועד 'סחטנות', וזאת שעה שאנחנו הצגנו דרישות הגיוניות שיש להן סיכוי טוב מאוד לזכות באישור האוצר...על ההנהלה להבין אמת פשוטה אחת: העובדים הם המשאב החשוב ביותר של תאגיד השידור הישראלי והמפתח להצלחתו. סיסמה זו הייתה שגורה בפיה של ההנהלה באופן תדיר בימי המאבק, וכעת נראה שהיא נשכחה ונעלמה".

מכאן בהרצה נמסר: "בשבועות האחרונים מתקיים דיאלוג שוטף בין ההנהלה לעובדים שימשך עד לפתרונות וסיכומים המקובלים על הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully