וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא אני, זאת את

4.12.2017 / 11:06

גל עזיבות ב"את": 4 עיתונאים עזבו בחודשים האחרונים את מגזין הנשים, ביניהם סגנית העורכת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מלבד כותבים פרילנסרים - יש כ-10 עיתונאים המועסקים במערכת "את", כך שמדובר בתחלופה משמעותית של עובדים

שרה נתניהו על שער מגזין "את". קרדיט: שרה נתניהו: ז'אן כהן, מיכל הרצוג: עידו לביא,
שרה נתניהו על שער מגזין "את"/קרדיט: שרה נתניהו: ז'אן כהן, מיכל הרצוג: עידו לביא

גל עזיבות ב"את": 4 עיתונאים עזבו בחודשים האחרונים את מגזין הנשים - כך נודע לוואלה ברנז'ה. על פי גורם המעורה בפרטים, מלבד כותבים פרילנסרים - יש כ-10 עיתונאים המועסקים במערכת "את", כך שמדובר בתחלופה משמעותית של עובדים.

בין היתר עזבו את המערכת אדר ריכטר ומעיין זיגדון, ששימשו כעורכות משנה תחת העורכת הראשית עדי עוז, הנמצאת בתפקיד ב-3 השנים האחרונות. בנוסף לכך, המפיקה של המגזין, ירדן מזרחי, עזבה לאחרונה את המגזין, והכתבת טל שץ.

ביוני 2014, לאחר ש"מעריב" נמכר לג'רוזלם פוסט ושולב עם העיתון "מעריב סופהשבוע", נמכר "את" ליובל סיגלר, מו"ל "טיים אאוט" (ומ-2017 גם מו"ל "גלובס") ועבר לצאת במתכונת חודשית.

ממערכת "את" נמסר בתגובה: "ראשית, כמערכת חיה ונושמת אנו בעד תהליכים של שינוי ורענון במצבת כוח אדם. אלא שבהתייחסות ספציפית מדובר בתהליכים שהתלכדו ואין ביניהם קשר זולת מציאות אישית של כל אחת: אדר ריכטר בחרה שלא לחזור מחופשת לידה ומיכל רפופורט סגנית העורכת ממלאת את מקומה. ירדן מזרחי עזבה לטובת לימודים וטל שץ עברה לתחום ההפקות. את מעין זיגדון החליפה לפני כשלושה חודשים יסכה קורנפלד כעורכת מגזין ומדורים. הנתונים מלמדים כי גזרת מגזיני ואתרי הנשים והלייף סטייל בישראל שוקקת מאוד ובהתאמה הביקוש לעבודה בתחום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully