וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשת לא מרוצים מהרייטינג של רסקין - ומבטלים את בטיטו ומילר

5.12.2017 / 15:08

בחברה מסרבים, ככל הנראה, לוותר על הפורמט החדשותי על הבוקר, למרות שהוא מפסיד למתחרים - ומתייחסים לעובדה שרסקין מצליח להכפיל את הרייטינג מהרצועה שלפניו, ולכן החליטו להרחיב את תכניתו, בניסיון ליצור רצף שידורי

מירב מילר ומירב בטיטו. צילום מסך, רונן אקרמן, עיבוד תמונה
מירב מילר ומירב בטיטו/עיבוד תמונה, צילום מסך, רונן אקרמן

לאחר כחודש וחצי של רייטינג נמוך לתכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת, בחברה מצאו את הפתרון לבעיה: ביטול התכנית המקדימה של מירב בטיטו ומירב מילר. בקשת מסרבים, ככל הנראה, לוותר על הפורמט החדשותי על הבוקר, למרות שהוא מפסיד לתכניות הבוקר של רשת וגם לאורלי וגיא בערוץ עשר - והחליטו להקריב על המזבח דווקא את התכנית "הרכה" של בטיטו ומילר, שגם היא מניבה נתונים נמוכים אך גם משודרת מוקדם יותר.

בחברה מתייחסים לעובדה שרסקין מצליח כמעט להכפיל את הרייטינג מהרצועה שלפניו, ולכן החליטו להרחיב את התכנית שלו ולהתחיל אותה מ-6:15, בניסיון ליצור רצף שידורי.

בנוסף, כרגע לא צפוי שינוי משמעותי בפורמט של התכנית של רסקין, שבשבוע שעבר רשמה שיא שלילי של 1.7%. התכנית של בטיטו ומילר הניבה רייטינג של כ-1.5%, כאשר לשם השוואה התכנית המשודרת במקביל בערוץ עשר, "עובר ושב" משיגה כ-2%. בהקשר זה יש לציין שלפני הפיצול המהדורה של רסקין הניבה נתונים טובים לעתים, כאשר ביום האחרון של ערוץ 2 היא השיגה 7.2%.

כך או אחרת, מעניין לראות האם המהלך של קשת אכן ישפר את הרייטינג של רסקין, והאם הוא יצליח סוף סוף להצדיק את הבאז המקדים שהיה סביב המעבר שלו לערוץ 12.

טרם התקבלה תגובה מקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully