וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאדיחה של דוברות ביהמ"ש: חשפה בטעות תכתובת פנימית

וואלה ברנז'ה

5.12.2017 / 19:10

סיעור מוחות הנוגע לאפשרות תגובה לעיתונאית "המקום הכי חם" שרון שפורר נשלח בטעות בתפוצה רחבה לכתבי המשפט - וחשף את ניסיונות מניעת פרסום אודות הוועדה למינוי שופטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"טעות אנוש" הובילה לפאדיחה גדולה בקרב דוברות בתי המשפט, שניסתה למנוע פרסום כתבה באתר "המקום הכי חם בגיהינום" אודות הוועדה למינוי שופטים מצידה של הכתבת שרון שפורר.

בשאילתה, שנשלחה על ידי העיתונאית לדוברות בתי המשפט, שפורר כתבה "בכוונתי לפרסם כי השופט שלאפי נוה היו טענות לגבי התנהלותו בתיקים מולו הוא אלי ספיר. אבקש לדעת מה התייחסותכם לגבי הסיפור של נוה על ספיר כפי שסופר בתכנית עובדה נוכח ההאשמות החמורות שהטיח נוה בשופט". דוברת בתי המשפט, אילת פילו, העבירה את המייל בתפוצה שכללה בטעות גם את כתבי המשפט.

בתגובה לשאילתה של שפורר, נשלח מייל תשובה שגם הוא כלל את כתבי המשפט, שזכו לקרוא את ההתכתבות הפנימית הנוגעת לכיצד להגיב לשאילתה. במייל נכתב: "שלום, אנא ראו שאילתה מצורפת של שרון שפורר, כתבת "המקום הכי חם בגיהינום", ותגובה מוצעת (על בסיס המענה שנתנו לתחקיר" עובדה"). חשוב לציין כי בכוונת אילת לשוחח עם שרון בניסיון לשכנע אותה להימנע מפרסום שם השופט עקב מצבו הבריאותי. נשמח לדעת האם יש מניעה לקיום שיחה כזאת? נודה להתייחסותכם בהקדם".

לבסוף נשלח מייל על ידי מיכאל שפיצר, מנהל בתי המשפט, שנשלח גם הוא בתפוצה הרחבה מדי. במייל נכתב: "שלום לכולם, התגובה מקובלת עלי. לאישור הנשיאה. כמו כן יש לעדכן את הנשיא והשופט. אשר לקיום השיחה עם הכתבת - לטעמי אין מניעה לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully