וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא הערב, אולי מחר: ברשת לא מרוצים מתכנית הבידור החדשה - ושוקלים לשנות פורמט

7.12.2017 / 16:20

"הערב" - שהועלתה בחופזה כדי להחליף את "אקטואליות" שלא סיפקה את הסחורה ברייטינג - העלתה את ממוצע הצפייה ברצועה בשתי עשיריות האחוז בלבד ל-3.3%. ברשת שוקלים מספר שינויים, אך מתכוונים לשמור על פורמט של תכנית אולפן זולה

הערב. צילום מסך,
הערב/צילום מסך

ברשת לא מרוצים מהתכנית החדשה "הערב" ושוקלים לשנות את הפורמט – כך נודע לוואלה ברנז'ה. בערוץ מעוניינים כמובן לשמור על עלויות הפקה נמוכות, כך שככל הנראה גם לאחר השינוי התכנית תישאר במתכונת של תכנית אולפן ולא תכלול כתבות חוץ למשל. התכנית כיום כוללת שני מגישים - יעל בר זוהר וקובי מחט – שיושבים באולפן ומראיינים אישים שונים בתחומי הבידור, התרבות והפנאי. אך אין בה כתבות חוץ כמו ב"ערב טוב עם גיא פינס" בקשת או ב"הרדאר" בערוץ עשר.

"הערב" עלתה כדי למלא את הואקום במקום "אקטואליות", שהוקדמה לשעה 16:00 לאחר שלא הניבה נתוני צפייה גבוהים, במיוחד בהשוואה ל"אנשים" בערוץ 12. "הערב" עלתה לאוויר ב-26 בנובמבר, אך בעוד שהממוצע של "אקטואליות" עמד על כ-3.1%, "הערב" העלתה את הממוצע בשתי עשיריות האחוז בלבד ל-3.3%. כך שלא מפתיע שברשת כבר שוקלים לבצע שינויים נוספים ברצועה כדי לגרום לעלייה משמעותית יותר באחוזי הצפייה.

למרות שברשת הדגישו מההתחלה ש"הערב" היא לא מתחרה של "ערב טוב", פינס עקץ אותם כאשר נחשף הלוגו החדש של התכנית, ביום ראשון שעבר - ורמז שהלוגו מזכיר את הלוגו של "ערב טוב".

טרם התקבלה תגובה מרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully